arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۸۱۶۹
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۱۷ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۳

وزیر کشور از آمادگی کامل حوزه های انتظامی و اجرایی برای اجرای فاز دوم هدفمندی خبر داد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 وزیر کشور گفت: برای اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها هم در حوزه های انتظامی و هم در حوزه های اداری و اجرایی آمادگی کامل در سراسر کشور وجود دارد.
 

«عبدالرضا رحمانی فضلی» روز پنج شنبه در حاشیه جلسه کارگروه حمایت از تولید در گفت و گو با خبرنگاران ایرنا و ایسنا در مورد آمادگی استان ها برای اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها گفت: با توجه به هماهنگی هایی که از 2 ماه قبل انجام داده ایم در همه حوزه ها در سطح استان ها، شهرستان ها و حتی روستاها آمادگی کامل برای اجرای فاز دوم هدفمندی وجود دارد.

وی از تشکیل و استقرار ستادی با عنوان ستاد هدفمند کردن یارانه ها در استانداری ها خبر داد و گفت: این ستاد به صورت 24 ساعته در تمام استان ها فعال است و به همه شکایت ها، اعتراض های احتمالی و پیشنهاداتی که مطرح می شود به صورت مستقیم پاسخگو خواهد بود.

وزیر کشور افزود: این ستادها در صورت لزوم مسایل پیش رو را به ستاد مرکزی انتقال می دهد تا بتوانیم تصمیمات لازم را اتخاذ کنیم.

رحمانی فضلی افزود: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده انتظار می رود که فاز دوم هدفمندی یارانه ها بدون هیچ مشکلی و نارضایتی از طرف مردم اجرا شود

وی در مورد کمیته ای که دولت برای پیگیری موضوع بند 350 زندان اوین تشکیل داده است نیز گفت: وزارت کشور عضو این کمیته نیست و یا این که حداقل به من نگفته اند.

یادآور می شود حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری شنبه هفته جاری در مراسم نوزدهمین گردهمایی سراسری فرماندهی نیروی انتظامی اعلام کرد که تا پایان هفته جاری مرحله دوم هدفمندی یارانه ها عملیاتی و اجرایی می شود.
نظرات بینندگان