arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۸۲۰۱
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۲۰ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۳

امارات، نامزدی میزبانی بازیهای آسیایی 2019 را بررسی می کند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
به نوشته روزنامه الاتحاد امارات عربی متحده، این کشور برای اعلام نامزدی میزبانی بازیهای آسیایی 2019 درحال بررسی میزان آمادگی خود است.

به گزارش ایرنا ، روزنامه الاتحاد امارات عربی متحده روز پنجشنبه به نقل از یک منبع آگاه در کمیته المپیک این کشور اضافه کرد: این کمیته در حال بررسی شرایط آمادگی خود برای اعلام آمادگی جهت میزبانی بازی های آسیایی 2019 است.

به گفته وی، مسوولان کمیته المپیک امارات قصد دارند در حاشیه نشست روسای کمیته کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس که در کویت برگزار می شود، پیرامون این موضوع با شیخ احمد فهد الصباح رییس شورای المپیک آسیا دیدار و گفت و گو کنند.

این منبع با بیان اینکه کمیته المپیک امارات عربی متحده برای اعلام نامزدی بازیهای آسیایی 2019 درحال بررسی همه جوانب است، تصریح کرد: یکی از شرایط اعلام نامزدی امارات برای میزبانی این بازیها، تداخل نداشتن زمان برگزاری این رقابت ها با مسابقات فوتبال جام 2019 ملت های آسیا می باشد.

امارات عربی متحده به همراه کشورمان یکی از نامزدهای کسب میزبانی مسابقات فوتبال 2019 ملت های آسیا می باشد.

به گفته وی چنانچه زمان برگزاری این دو رویداد آسیایی همزمان نباشد ، امارات عربی متحده با قدرت برای میزبانی بازیهای آسیایی 2019 اعلام آمادگی می کند.

پیش از این میزبانی بازیهای آسیایی 2019 به ویتنام واگذار شده بود که این کشور اوایل هفته جاری اعلام کرد به دلیل مشکلات مالی قادر به میزبانی این رقابت ها نیست.

شورای المپیک آسیا نیز پس از انصراف ویتنام از میزبانی این رقابت اعلام کرد، کشورهای علاقمند تا اول آگوست فرصت دارند نامزدی خود برای میزبانی این بازی ها را به این شورا اعلام کنند.

اندونزی که در سال 2012 برای کسب بازیهای آسیایی 2019 از ویتام شکست خورد، بار دیگر برای کسب میزبانی این رقابت ها اعلام آمادگی کرده است.
نظرات بینندگان