arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۸۲۳۲
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۰۸ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۳

پیش‌بینی پادشاه اسپانیا ازفینال لیگ اروپا

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 
تسنیم: به دنبال پیروزی یک بر صفر تیم فوتبال رئال مادرید برابر بایرن مونیخ در بازی رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، خوان کارلوس، پادشاه اسپانیا پیش‌بینی کرد که فینال این تورنمنت یک فینال تمام اسپانیایی از آب در‌خواهد آمد.

خوان کارلوس که در کنار فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال مادرید بازی را در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو از نزدیک تماشا کرد، در پایان این دیدار به شبکه کانال پلاس فرانسه گفت: ما خوب بازی کردیم و فکر می‌کنم بهترین تیم میدان برنده بازی شد.

وی در پاسخ به این سؤال که «چه پیش‌بینی از بازی برگشت دو تیم که سه‌شنبه هفته آینده در آلیانتس آره‌نا برگزاری می‌شود، دارید؟»، تصریح کرد: ببینیم چه اتفاقی می‌افتد ولی من حدس می‌زنم که می‌توانیم یک فینال تمام اسپانیایی را تماشا کنیم.

در حالی که رئال مادرید و بایرن مونیخ برای رسیدن به فینال تلاش می‌کنند، در دیگر بازی این مرحله تیم‌های اتلتیکومادرید اسپانیا و چلسی انگلیس برای فینالیست شدن با هم پیکار دارند. دیدار رفت این دو تیم با تساوی بدون گل در ورزشگاه ویسنته کالدرون شهر مادرید به پایان رسید و بازی برگشت آنها چهار‌شنبه هفته آینده در استمفوردبریج برگزار می‌شود.
نظرات بینندگان