arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۸۲۵۶
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۱۰ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۳

انصاري‌فرد: اردوي آفريقا ضروري بود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مهاجم تيم‌ملي فوتبال کشورمان گفت: براي هماهنگي بهتر بازيکنان، برگزاري اردوي آفريقاي جنوبي براي ملي‌پوشان ضروري بود.
 

کريم انصاري‌فرد ابتدا درخصوص شرايط اردوي تيم ملي فوتبال کشورمان آفريقاي جنوبي اظهار داشت: اردوي بسيار خوب و پرفشاري را در آفريقاي جنوبي تجربه مي‌کنيم و با توجه به اضافه شدن ساير بچه‌ها به نظرم با هماهنگي بيشتر در بازي‌هاي تدارکاتي آينده مي‌توانيم تمرکز لازم تيمي خود را به دست آوريم.

 فارس، وي افزود: ما دو بازي خوب مقابل دو حريف آفريقايي انجام داديم که هدف ما فقط هماهنگي بيشتر بود. بالاخره کي‌روش نيز دنبال تدابير ويژه‌اي براي جام‌جهاني است که به نظرم هر روز که مي‌گذرد او به هدفش نزديک‌تر مي‌شود. با توجه به اينکه چند مدت بود کنار همديگر نبوديم اردوي آفريقاي جنوبي براي ما ضروري بود.

وي درباره گلزني‌اش با لباس تيم‌ملي نيز گفت: انشاءالله هدفم اين است که براي حضور در ترکيب اصلي تيم‌ملي با تمام وجودم مثل گذشته تمرين کنم. آنقدر مي‌جنگم تا به ترکيب اصلي برسم و براي تيم‌ملي کشورم در جام جهاني مفيد باشم. ما دو بازي تدارکاتي خوب را انجام داديم که هدفمان بيشتر هماهنگي و شناخت از يکديگر بود. اميدوارم با برگزاري اردوهاي بعدي و چند بازي تدارکاتي آينده با آمادگي کامل مسافر جام جهاني شويم. ما بازي‌هاي سختي را در پيش داريم و براي حضور موفق در اين روزهاي سخت بايد فشار تمرينات را تحمل کنيم.
نظرات بینندگان