arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۸۳۶۳
تعداد نظرات: ۷۰ نظر
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۸ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۳

8 ثروتمند ایران بشناسید + عکس

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

غول گردشگری ایران: حسین ثابت

 


حسین ثابت بکتاش متولد ۱۳۱۳ در مشهد است. از عناوین او، کارآفرین ثروتمند ایرانی، دلال فرش، و صاحب گروه هتل‌های ثابت را گفته‌اند.

ثابت تا پنج سال قبل در جزایر قناری ۵ هتل (۵ هزار تخت) داشته و در ایران نیز هتل بزرگ داریوش را به سبک تخت جمشید در کیش ساخته است.

وی، غیر از این هتل، چهار هتل دیگر نیز در کیش دارد و شرکت تجارت بین‌المللی ثابت و مجموعه پارک دلفین‌های کیش (دلفیناریوم و باغ پرندگان با مساحت بیش از ۶۵ هکتار) متعلق به اوست.

او کلنگ سرمایه گذاری هتل ۷ ستاره کوروش را نیز در جزیره کیش بر زمین زده که سیستم‌های آن با انرژی خورشیدی کار می‌کند (به عنوان نخستین هتل سبز ایران) و ۵۰۰ اتاق خواهد داشت.

سوئیت‌های هتل داریوش او در زمان‌های عادی سال هر شب ۴۰۰ هزار تومان و در ایام عید نوروز و… تا ۷۰۰ – ۸۰۰ هزار تومان هر شب اجاره داده می‌شود.

حسین ثابت چند هتل نیز در جزایر قناری اسپانیا تاسیس کرده و هم‌اکنون نیز بزرگترین شرکت هتل‌داری اسپانیا را صاحب است و خود او نیز در یکی از دو جزیره اختصاصی خود در اسپانیا زندگی می‌کند.

در خرداد ۸۷ رئیس سازمان میراث فرهنگی از فروش هتل‌های لاله تهران، یزد و سرعین با قیمتی معادل ۱۲۰۰ میلیارد ریال خبر داد. اسفندیار رحیم مشایی در مورد خریدار این خرید بزرگ گفته بود: «خریدار این هتل‌ها یکی از سهامداران این مجموعه است که دارای سوابق درخشان و موثری در صنعت گردشگری و هتل داری در داخل و خارج از کشور است.» این خریدار همان ثابت بود.


 

غول فولادی: محمد جابریان


محمد جابریان مدیرعامل مجتمع فولاد آرین سهند خریدار بلوک فولاد خوزستان بود که حتی افزایش ۸۷ درصدی قیمت عرضه نسبت به قیمت پایه نیز او را از دور رقابت خارج نکرد و سرانجام با اضافه کردن یک ریال سهامدار عمده فولاد خوزستان شد. او به همراه شش برادرش حدود سه دهه است که در بازار فولاد فعالیت می‌کنند. ارزش سهامی که تنها در این معامله خرید ۱۳۶۰ میلیارد تومان بود که حتما تمام ثروت این مرد نبوده است.

جابریان که «بچه کف بازار» است، درحال حاضر یک کارخانه فولاد دارد ودربازار آهن تهران یکی از سرشناس‌ترین‌هاست. یک نفر جدی یا شوخی گفته بود حاضر است سرقفلی موبایل جابریان را ۱۰۰میلیون تومان بخرد. فکرش رابکنید او با این خط موبایل چه می‌کند.


 

غول بازار پول: محمد صدر هاشمی‌نژاد


از مؤسسان اولین بانک خصوصی کشور و رئیس هیأت مدیره بانک اقتصاد نوین، مدیر عامل شرکت توانمند ساختمانی استراتوس، کسی نمی‌داند او چقدر ثروت دارد، اما در زمینه ساختمان‌سازی و بازرگانی از بزرگان به شمار می‌رود.
محمد صدر هاشمی‌نژاد سال گذشته در یکی از نشست‌های هیات نمایندگان اتاق تهران، زمانی که فرهاد فزونی یکی از اعضای هیأت نمایندگان این اتاق با حرارت به انتشار نامش در فهرست ۳۰میلیاردر اعتراض می‌کرد، اعضای هیات نمایندگان را خطاب قرارداد و گفت: «بیش از این گزارش مواظب جریانی باشید که چندین قرن است در ایران ریشه دارد و مدام چنگ می‌زند، ربطی هم به این دولت و دولتهای قبل ندارد.»

غول صادرات: اسدالله عسگر اولادی


اسدالله عسگر اولادی، رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و چین است و وضعیت واردات ایران از چین هم معلوم است.

وی از یکی از روزنامه‌های کثیرالانتشار گله کرده بود که چرا از او با عنوان «حاجی ترانسفر» نام برده‌اند. عسگراولادی اهل تهران است و چه کسی است که او را نشناسد.

براساس روایتی معتبر و مستند پیرمرد خوش‌قلب در جریان نگرانی بخش خصوصی از واگذاری نمایشگاه بین‌المللی تهران با آن وسعت در آن نقطه اعیان‌نشین تهران در جمع هیات نمایندگان اتاق چنین گفته بود: «جناب رئیس (آل اسحاق) اگر اجازه می‌دهید، بنده به عنوان یک کاسب جزء همین حالا چک خرید نمایشگاه را بکشم.»

از اعضای به نام مؤتلفه، رئیس اتاق مشترک ایران و چین، دارنده شرکت بزرگ «حساس» که در عرصه صادرات خشکبار و به خصوص پسته ایران در سطح جهان صاحب نام است. تابستان سال گذشته هم گفته شد دو بانک چینی را خریده، البته بعدا متذکر شد که کل بانکها را نخریده، بلکه سهام آنها را خریداری کرده است. چندین سال قبل، مجله آمریکایی فوربس که یک نشریه معتبر اقتصادی و مالی است و همواره وضع مالی شرکتهای بزرگ و افراد ثروتمند جهان را دنبال و در باره آنها گزارش تهیه می‌کند دارایی‌های او را به تخمین یکی از بانکداران ایرانی چهارصد میلیون دلار برآورد کرده بود. والبته فراموش نباید کرد که در یکی از همایشهای صادراتی، یک نفر گفت آقای عسگراولادی ۱۳۰میلیون صادرات دارد که او تکذیب کرد وگفت: «به ۱۰۰میلیون دلار نمی‌رسد.»


 

غول تکنولوژی: علاءالدین


امکان ندارد موبایل داشته باشید و نام علاءالدین را نشنیده باشید. صاحب پاساژ علاءالدین مردی است به همین نام. همان پاساژ سرخ رنگ حافظ – جمهوری که در کنار ساختمان سازمان بورس واقع شده است.

سرمایه حاجی علاءالدین مشخص نیست. این مرد همیشه در اتاقی کوچکی می‌نشیند که در طبقه همکف پاساژ قرار گرفته است. ظاهر مغازه چیز خاصی ندارد و رنگ و رو رفته هم هست، اما از پله‌های آهنی باریک انتهای مغازه که بالا بروید، حاجی، بزرگ بازار موبایل جمهوری، آنجا نشسته. سرمایه‌دار بازار موبایل جمهوری در دفتری با سقفى کوتاه، عرضى کم و طولى حدود ۲ تا ۲.۵ متر می‌نشیند.


 

غول ورزش: حسین هدایتی


محمدرضا هدایتی ۴۵ ساله و متولد تهران از محله دولاب است. مالک صنایع استیل آذین، مالک کارخانه‌های فولادسازی و ورق، دارنده بزرگترین شرکت پرورش میگوی ایران، برج‌ساز در دبی و دارای ملک و املاک در حاشیه خلیج فارس، مالک زمین‌های کشاورزی، سهامدار بازار مبل ایران، رئیس شرکتهای تجاری در ایران و خاورمیانه و چندین و چند فعالیت تجاری دیگر، عناوینی است که به حسین هدایتی نسبت می‌دهند.

خودش می‌گوید: «۲۲ سال است در کارخانه داری، کشاورزی و ساختمان سازی فعالیت می‌کنم. یک بچه مسلمانم که وجوهات خود را می‌پردازم و یک ریال هم بدهی بیمه‌ای و مالیاتی ندارم.»

عابر بانک پرسپولیسی‌ها (لقب هدایتی) حاضر است ۲۰ میلیارد تومان برای تصاحب این تیم و پر طرفدار بدهد، اما هنوز بحث خصوصی سازی در ورزش ما آنچنان جدی نشده که کسی به پیشنهاد اغوا کننده حسین هدایتی توجه کند.


 



 

غول نوکیا: احمد ابریشم چی

 

احمد ابریشم چی، متولد سال ۱۳۱۷ قم از کسانی است که در واردات تلفن همراه و وسایل جانبی و دستگاههای مخابراتی یکی از چهرههای شاخص در ایران به شمار میرود. همه نام او را در کنار ایراتل، نوکیا میشناسند. روزنامه اعتماد ملی از او با عنوان پدرخوانده نوکیا در ایران یاد کرده بود. همان «الف.الف» که در تابستان داغ سال ۸۸ و همزمان با حاشیه‌های انتخابات، گزارشی در روزنامه اعتماد ملی درباره وی منتشر شد و در روزنامه کیهان هم چند باری به وی حمله شد.

ابریشمچی در امور خیریه هم فعالیت‌هایی داشته است. از آن جمله می‌توان به پذیرایی از مهمانان در تمام طول سال در ویلاها و مهمانسراها در شمال و مشهد، اشاره کرد. همان چیزی که یکبار مورد نقد و حمله شدید روزنامه کیهان نسبت به او شد.

کیهان معتقد بود میهمانان خاصی به ویلاهای او سر می‌زنند، از جمله برخی مقامات. در هفته اول اسفندماه سال ۸۵، و در جریان فرار شهرام جزایری، حسین شریعتمداری در یادداشتی به بررسی احتمال دست داشتن برخی از افراد در فرار شهرام جزایری می‌پردازد که به دلایلی از سوی برخی از افراد حمایت می‌شدند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷۰
در انتظار بررسی: ۲۸۸
غیر قابل انتشار: ۱۸
جوان بدبخت
|
United Kingdom
|
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۵
31
565
... لطفاً منو به تنگ نظری متهم نکنید.بخدا اینجا پولدار شدن بسیار متفاوت است از همه دنیا.حتی در ترکیه امروزی کسانی ثروتمند میشن که کلا یا خدمات خاصی رو عرضه و نوآوری کننودر این لیست فقط حسین ثابت از این قشره که جالبه تنها کسی هم هست که خارج از ایران زندگی میکنه.معلومه جنسش وطنی نیس!!!
پاسخ ها
امیر
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۵
اتفاقا در تمام دنیا همینجوریه. یه جوری میگی که انگار با تمام ثروتمندای دنیا صبانه خوردی!! هرجا یه نفر بتونه از فکرش ئذست استفاده کنه ثروتمند میشه
ریفرمر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۵
10
590
پس بابک خودمون کو؟!
پاسخ ها
عل
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۵
توی یه لیست دیگه است و احتمالا بزودی چندخط از این لیست به "اون" لیست منتقل خواهد شد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۵
7
194
قدیمیه بابا جون
ناشناس
|
United States
|
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۵
6
264
پس بابک خان کجای این لیسته؟
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۵
54
367
طبق فرمایش بزرگان هیچ کاخی بنا نمیشود مگر اینکه در کنارش کوخی ویران قرار بگیرد بعضی از این به اصطلاح غولها با رانت و رابطه و گرفتن وام و پس ندادن پول بیت المال غول شدند
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۵
البته یه امکان دیگه هم وجود داره. ایران فقط همون چیزی نیست که تو همیشه از پنجره اتاق ات بهش نگاه میکنی. این مثال رو از ظهن ات بیرون کن. اینها هم اگه بی هدف بودن توی پیچ اول نا امید میشدن و راه راحت ندیده قضاوت کردن رو پیش میگرفتن.
ناشناس
| Canada |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۵
بیل گیبس و یا بنیان گزار اپل . یا کمپانی بل .....کدام کوخ را ویران کرده اند. این افکار غلط ... را بی جهت وارد دین نکنید که فقط جلو خلاقیت و تلاش مفید را می گیرد
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۵
يك كوخ هم نه عزيز جان، هزاران كوخ، ميليون‌ها كوخ! طبقه متوسط ايران به نفع اينها از بين رفت!
ابوالفضل
| Iran, Islamic Republic of |
۰۶:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۵
تو ایران اگه رانت نداشته باشی و بخوای کار کنی همونایی که رانت دارن و خود رانتها سرتو میبرن بالای دار بخاطر اینکه بقیه یه موقع هوس نکنند بجز چیزی که حکومت و دولت براشون تعریف کرده بخورن بلخره مملکته ما قانون داره قانونشم اینه که مردم انتخاب کنند که کی پدرشونو دورازجونشون دربیاره.خلاصه این قانون تو کارها و اشتغالهای کوچیکه داخلی هست چه برسه به صادرات و واردات و غول و سلطان.
اجرکم الله...
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۵
3
82
ادفعه‌ی قبل که ثروتمندترین ها رو اسم بردن جز یکی دو مورد بقیه نبودن ...
میگم حالا اینا یارانه هم می‌گیرن ؟
یک نفر از روی قیافه تشخیص میده اینا خاص باشن ؟؟؟ برای پیشرفت عادی بودن و معمولی بودن چیز کمی نیست ...
منم نمیدونم روی سرم شاخ دارم یا پشتم دم که با شغل نظافت چی راه پله انگار شاهنشاه ایران زمینم !!! 4 ساعت کار رو که تموم می‌کنم انگار شق القمر کردم چند تومن که اجرت می‌گیرم انگار نصف دنیا رو بالا کشیدم ...
نا گفته نماند با این رفتاری که دیگران نشون میدن آدم فکر می‌کنه از گشنگی در حال مرگ هستن ...
جالب می‌بود اگه با یکی از اینا سر و کارم می‌افتاد ...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۵
6
174
من کوشم پ؟؟‎:|‎
خادم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۵
7
275
البته اسامی آقایان زنوزی و زنجانی و مه آفرید و ضراب و مشایی و امامی و ... جا افتاده است ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۵
خاوری
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۵
7
211
آره اینا ثروتمندترینان!به همین سوی چراغ!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۵
دمت گرم نسوزی........
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶
باید جمله شما را طلا گرفت. عصر عصر علم و دانش است نمیتوان دیگه با این ... میلیاردرا ما رو گول زد .
نیما
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۵
5
221
اسم من را جا انداختید . نفر 9 . غول دنیای کارمندی . مالک یک دستگاه تلفن همراه و یک خودروی تمام قسط پراید. ساکن منزل استجاری که کسی هم دقیقا نمی داند من چگونه زندگی می کنم و تا کنون نمردم . و ...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۵
4
35
جناب آقای دکتر عدالتیان شهریاری یادتون رفت!
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۵
4
68
تشکرم که اسمم منو لو ندادین
چشم انتظار یارانه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۵
5
79
کاملا با «جوان بدبخت» هم نظرم، توی این کشور فقط از طریق رانت خوری میشه ثروت جمع کرد محاله یکی از اینایی که نام بردین با نبوغ اقتصادیشون به اینجا رسیده باشن
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۵
3
31
پس من چی ؟ من فکر می کردم جزو هشت ثروتمند اول ایران باشم .
فیروزه خراسانی
جابر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۵
6
55
اخه چرا یکی باید اینجوری باشه از طرف دیگه یکی نون شب نداشته باشه بخوره یک ماه منتظره یارانه بشینه تا با پولش بره 4 کیلو گوجه پوسیده و4کیلو سیب زمینی بخره .وای اسفا وای اسفا
غول قسطها
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۵
3
131
ببخشید اسم منو رو جا انداختید. من غول قسطها هستم.
روح الله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۵
10
63
همیشه با خودم میگم خدایا اینا چیکار می کنن که انقد پولدارن؟
من امسال دارم از دانشگاه شریف فارغ التحصیل میشم، در بدر دنبال کار میگردم. بعد کلی پرس و جو یه جا رو پیدا کردم واسه "ویزیت ساختمان"؛ بهم گفتن ماهی 300 تا 500 هزار تومان حقوق داری، تازه ماه اول باید مجانی کار کنی که ببینیم از کارت رضایت داریم یا نه...
خدایا اگه پول درآوردن راه دومی هم داره، به ما هم نشون بده. آخه ملت این همه پول از کجا میارن؟
ali
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۵
6
21
عباس ایروانی پس چی؟
ناشناس
|
United States
|
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۵
134
23
اقای عسگر اولادی یک تاجر متشخص و با فرهنگه پیرمردی که بازحمت زیاد بازرگانان کشور همه بهش مدیونن پیشکسوت اتاق بازرگانی ایران هست!!!مردی بزرگ که به کشور زیاد خدمت کرده با صادراتش!!!!
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۵
2
54
انتخاب از تو بعید بود اگه این لیست رو که قدیمی بوده و تقریباً لیست سوخته ثروتمندان ایران هست رو کیهان می زد می گفتم این می خواد بقیه شناسایی نشن اما تو دیگه چرا ؟
خودت هم بهتر می دونی که بیش از 100 نفر از اینها ثروتمندتر در ایران هست که پنهانند. اینها سالمهای این لیست هستن نه غلام!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۵
4
13
اسم خودمو تو این لیست نمیبینم!!!!!!!1
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۵
3
37
عزیزان باید به اون ثروتمندی که سرمایه اش را در داخل کشور به کار میاندازه درود فرستاد و بهش جایزه داد سرمایه دار کسی هست که انسانهای زیادی میتونن از وجود سرمایه اش نان بخورن دولت باید این سرمایه دارها رو تشویق هم کنه حالا اونکه 3000 میلیارد رو دزدید و منتقل کانادا خوبه یا اینا که پول شون رو در داخل کشور کار میزنن
داود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۵
1
29
جناب ! خبرگزاری!! رد گم کنیه دیگه!!
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۵
2
100
سلطان شکر و سلطان تایر کجان پس؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۵
4
54
به من هم 50 هزار میلیارد پول بدهید و پس نگیرید من هم میشوم کار آفرین...چرا همه کار آفرینهای ما سر از زندان در می آورند..
پوریا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۵
1
30
ای بابا ایکاش فقط اینها بودندش چون مسخره کردند بااین اسامی ماهارو اینها عددی نیستند در مقابل .............................................؟
ناشناس
|
United States
|
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۵
2
46
البته اینها غولهای اقتصادی غیر سیاسی هستند .... اگر راست می گویید در ادامه ثروتهای سیاسیون را نیز در داخل و خارج منتشر کنید و اینکه این اقایان غیر سیاسی چند درصد به سیاسیونی که باعث بزرگ شدن اینها شده اند می دهند؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۵
3
15
از كجا آورده اي چه شد؟
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۵
1
40
اسم من یادتون رفت.

مالک 286 هزارتومن یارانه در ماه و .... هستم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۵
کتاب راز موفقیت در 20روز را مطالعه کنید کتاب خوبی هست
روزبه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۵
2
25
آقای صادقیان
مالک معدن عنصر زیرکونیم در یزد
مالک کارخانجات تک ماکارون - فرش کویر یزد و چندین کارخانه ی دیگر هم می تواند در این لیست باشد
mehran
|
United States
|
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۵
2
43
علم بهتر است یا ثروت. یاد این جمله می افتم دنبال نزدیکترین ستون می گردم با سر برم توش. خب علم بهتره چون وقتی عمرت رو گذاشتی و چندددد سال درس خوندی و عالم شدی می فهمی که هیچی نمی فهمی ولی اگه ثروت رو بدست بیاری می فهمی که چقدر نفهم دور رو برت هست (البته بلاتشبیه) که نمی دونن ثروت بد نیست و وقتی لمسش کردی می فهمی که لازم نیست همه چیز رو بفهمی. ولی با اینکه خودم ثروت رو ترجبح می دم ته دلم حس می کنم علم پاک از ثروت بهتره. در کل اگه راست و حسینی مایه دار شدن دمشون گرم.
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۵
28
37
پس احمدی نژاد کو؟
pili
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۵
10
27
ای دل تو چرا زعاقبت بی خبری/ روزان و شبان در طلب سیم و زری سرمابه تو در این جهان یک کفن است/ آن هم به وقت مردن ببری یا نبری .
ناشناس
|
United States
|
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۵
15
47
ای بابا آخرش چند متر پارچه سفیده
ناشناس
|
United States
|
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۵
3
33
یکی می مرد ز درد بینوایی ، یکی می گفت جانم زردک میخواهی . آیا اینها مالیات و خمس هم میدند؟ چقدر میشه رقمش؟ پس چرا انقدر دولت واسه انصراف از یارانه و افزایش قیمت حاملها به در و دیوار میکوبه؟
مهران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۵
4
15
آقاي صدرهاشمي نژاد رييس هيات مديره بانك اقتصادنوين نيستند بلكه عضو هيات موسس و بنيانگذار اين بانك هستند.
عبد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۵
4
32
با سلام و درود
ای کاش ذره ای ار این ثروت ها در راه خداوند انقاق میشد . خدا کند که در همسایگی این اقایان بنده خدایی گرسنه نباشد !!
نسرین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۵
17
18
خوشبحالشون
واقعا خوشبحالشون ..........
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۵
4
17
همه اینها رو گفتین جز یک نفر!!!!!!!!!!!!!! سید حمید تهوری دوست شفیق این آقایان
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۵
5
33
آخرش همه رو باید بزارن واسه وارث با دو متر کرباس تشریف ببرند بازپرسی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۵
47
34
لطفا ثروت وزیران روحانی رو هم بنویسین
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۵
1
25
پس بابک خان کجای این لیسته؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۵
4
32
اینارو ول کن یارانه ما چی شد؟
قوتاز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۵
1
35
ایران بهشت فرصت هاست .انکه از فرصت استفاده کنه برنده است و الا تو این مملکت تحصیلات و مدرک بی ارزشترین چیزهاست.
زنبیل دار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۵
1
5
آقا حالا که وایسادی اون جلو لطفا اسم ما روهم بنویس
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۵
2
37
من رو هم اضافه کنید هیچی ندارم خدا وکیلی هیچی نه ماشین نه خونه فقط یه شغل دارم که از گرسنگی نمیرم، اما سرمایه دارم و بزرگترین سرمایه ام سلامتی است و بس
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۵
9
40
تروتمندترين انسانها كسي است كه بخداي خالق جهان نزديكتراست اينها همه كشك است.
ثروتمندان دهه ها وسده هاي پيش كه مردم دوران خودشان به حال وروز آنها غبطه ميخوردند حالا كجايند؟ سردر كدام صحن وسرا مزين به نام آنهاست نام كداميكشان درلابلاي اوراق تاريخ سينه به سينه نقل شده است.جزبخشي از آنان كه نام نيكي از خود بواسطه فروتني ،خيربودن وبابه فكر فقراء بودن بصورت واقعي (ونه دادن يك قرون دوزار با ژست )از خود به يادگار گذاشته باشند.
ali zarandi
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۵
16
17
تمامی این افراد کم یا زیاد بالاخره زحمت کشیده اند...
قديري
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۵
18
25
نعمت زاده هم ١٠٠٠ ميليا رد ثروت دارد، اسم اون فراموش شده است.
میبدی یزدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶
5
15
با سلام ،در پای کوه،دشت وجوددارد بنابراین تا عده ای ضعفیف وجود نداشته باشند اینان قد علم نمی کنند. در کل حق من وشماست که اینان بزرگ شده اند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶
2
19
زورمداران و زراندوزان، دارای فرجامی شوم و ناخوشایند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶
1
51
یه نکته جالب در این لیست ثروتمندان بود اون اینکه هیچ کدوم تولید کننده نیستن یا واردکننده جنس از خارج هستند یا دلال و واسطه فروش چالب نیست ؟ مقایسه کنید با ثروتمندای جاهای دیگه دنیا مثل تویوتا بنز یا مایکروسافت یا نوکیا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶
22
15
انچه كه مسلم است.بدون ترديد نميتوان منكر توانمندى و لياقت اين افراد شد.كسانيكه به اينها خورده ميگيرند مسلما نه از قدرت ريسك .نه از أهميت اطلاعات اقتصادى.نه از استرس معاملات بزرگ،نه از شب نخوابيدن تجربه اى ندارند.حتى اگر بعضى از اينها از طريق نا مشروع به اين جايگاه رسيده اند،ان خودش هم جرات ميخواهد.كه ما نداريم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶
6
16
اي كاش إرزش كل دارايي أيشان فقط نيمي از بدهي هاي بانكي انها بود ١٢ سأله در سطح بالآي تجارت ايران مشغول هستم و تقريبا با تمام اقايان مراوده كاري داشته و دارم البته به جز اقاي عسگراولادي كه تا به حال با أيشان برخورد كاري نداشتم به جرات ادعا مي كنم اقايان توان پرداخت حتي نيمي از بدهي هاي خود را ندارند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶
4
31
پول خوشبختی نمییاره سلامتی بزرگترین نعمت خدا است فقط سلامتی بزرگترین نعمت خدا است پول لازمه زندگی اما نه آنقدر اول سلامتی بزرگترین نعمت خدا است
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶
2
14
داداش زنجانی .....کجاست ؟ البته بود ......
مرکا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶
2
29
کاش همینطور که ما ادمای قشر مرفه رو میشناسیم اونا هم ادمای ضعیف رو میشناختن
فردین
|
United States
|
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶
3
70
راستی یه سری اسم هم تو جیب ریئس چمهور سابق بود که بعدش شلوارش رو داد خشکویی اسامی هم از بین رفت یادنونه .... ؟!
شهین
|
United States
|
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶
4
28
غول زیاده منتهی تو بطری هستند.
جمشید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶
2
37
پدر بزرگ همه اینا از نظر ثروت حاج محمد تقی علاقبندیان همدانی است . غول شیشه و سیمان و فرش و پسته و....
نظرات بینندگان