arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۸۹۷۳
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۰۹ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۳

رهبر: هجمه کنندگان علیه دولت به خدمت دشمن درآمده‌اند/ دستگاه‌های نظارتی برخورد قضایی کنند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :  نماینده سابق مجلس تاکید کرد: هجمه علیه دولت به زیان نظام و کشور و به سود دشمنان است.

حجت‌الاسلام محمد تقی‌رهبر در گفت‌وگو با آنا، با اشاره به فیلم ساخته شده علیه حسن روحانی رئیس جمهوری کشورمان، گفت: این رفتار‌ها بر خلاف مصلحت نظام و کشور است، اگر کسی انتقادی دارد باید آن را به صورت معقول و سازنده بیان کند اما فیلم ساختن و تخریب چهره‌ها درست نیست.

این نماینده سابق مجلس با بیان اینکه مشی رهبری باید برای ما الگو باشد، ادامه داد: مقام معظم رهبری همیشه فرمودند من از همه دولت‌ها حمایت می‌کنم، دولت آقای روحانی نیز مورد حمایت رهبری است و ایشان دولت را در انجام امور راهنمایی می‌کنند، اگر تذکری هم داشته باشند به طور سازنده آن را بیان می‌کنند نه به گونه‌ای که در جهت تضعیف دولت باشد، بنابراین این مشی باید برای همه جریان های سیاسی الگو شود.

وی تاکید کرد: این فیلم سازی‌ها و اقدامات تخریبی علیه مسئولان کشور جز اینکه زمینه سوء استفاده دشمنان نظام را فراهم کند کارکرد دیگری ندارد، کسانی که این کارها را انجام می‌دهند ممکن است متوجه نباشند که چه می‌کنند اما اقدامات آنها عملا خدمت به بیگانگان است.

رهبر تصریح کرد: ما الان در رقابت‌های انتخاباتی قرار نداریم که جریان‌های سیاسی بخواهند تبلیغات کنند یا همدیگر را تخریب کنند، الان زمان حمایت دولت است،‌ اگر کسی وقت و نیرویی دارد باید آن در جهت حمایت دولت، کشور و نظام را صرف کند.

وی اظهار داشت: دستگاه‌های نظارتی با کسانی که دست به چنین اقدامات تخریبی می زنند برخورد قضایی کنند.
نظرات بینندگان