arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۹۰۶۴
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۱۶ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۳

افزایش تعداد مجری های مصاحبه زنده تلویزیونی رییس جمهور

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : مدیرکل روابط عمومی سازمان صداوسیما با بیان اینکه گفت و گوی زنده تلویزیونی روسای جمهوری دولت های پیشین تنها با یک مجری انجام می شد، گفت: نهاد ریاست جمهوری تمایل به افزایش مجریان در گفت و گوهای زنده دکتر روحانی دارد.

سید تقی سهرابی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا در مورد برنامه زنده تلویزیونی امشب رییس جمهوری با مردم اظهار داشت: صدا و سیما برای این برنامه طبق روال گذشته چند نفر از مجریان با تجربه را برای نهاد ریاست جمهوری معرفی کرده تا از بین آنان نفراتی برگزیده و انتخاب شوند.

وی در پاسخ به اینکه آیا نهاد ریاست جمهوری برای اجرای امشب مجریان خاصی را مد نظر داشته است، گفت: خوشبختانه دوستان نهاد ریاست جمهوری نیز به این جمع بندی رسیده اند که افرادی که از جانب صدا و سیما معرفی می شوند؛ توانمندی این کار را دارند.

سهرابی در مورد اعلام اسامی مجریان پیشنهادی صدا و سیما به نهاد ریاست جمهوری با بیان اینکه تا این لحظه مجریان برنامه گفت و گوی امشب رییس جمهوری مشخص و تعیین نشده اند از ذکر نام آنها خودداری کرد.

مدیر کل روابط عمومی سازمان صداوسیما اظهار کرد: سازمان صدا و سیما 4 مجری توانمند و با تجربه را برای گفت و گوی امشب دکتر روحانی به نهاد ریاست جمهوری معرفی کرده است تا بر اساس توافق دو جانبه از بین این همکاران، مجریان برنامه مشخص شوند.

وی با بیان اینکه همکاران ریاست جمهوری بیشتر تمایل دارند که برنامه های دکتر روحانی با چند مجری برگزار شود، خاطرنشان کرد: این امر از نظر صدا و سیما منعی ندارد هر چند که در گذشته فقط یک مجری در برنامه های ریاست جمهوری شرکت می کرد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان صداوسیما افزود: مدت زمان گفت و گوی امشب رییس جمهوری با مردم شریف ایران بین 2 تا 2.5 ساعت خواهد بود.

دکتر حسن روحانی در سومین گفت وگوی زنده خود، پس از اخبار ساعت 21 به صورت مستقیم صحبت خواهد کرد .

رویکرد دولت درباره مسایل سیاست خارجی،مسایل فرهنگی و اقتصادی از موضوعاتی است که رییس جمهوری درباره آنها مطالبی را بیان خواهد کرد .
نظرات بینندگان