arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۹۳۳۹
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۲۰ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳

حاشيه ديدار پيکان_ فجر سپاسي

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

در ديدار تيم‌هاي فوتبال پيکان و فجر سپاسي بيننده به شدت وجود داشت و نه خبرنگاران و نه عکاسان جايگاهي براي فعاليت‌شان داشتند.
 

ديدار تيم‌هاي فوتبال پيکان و فجر سپاسي در چارچوب دور برگشت مرحله پلي‌آف ليگ برتر عصر امروز در ورزشگاه شهر قدس از ساعت 16:30 با حضور حدود 10 هزار هوادار آغاز شد که در پايان تيم پيکان با برتري يک بر صفر در اين ديدار توانست راهي ليگ برتر شود.

به نقل از فارس، اين ديدار با حواشي‌ همراه بود که در زير مي‌خوانيد:

*تماشاگران و هواداران استقبال زيادي از اين ديدار انجام داده بودند.

* بي‌نظمي زيادي در ورزشگاه وجود داشت به گونه‌اي که جايگاه خبرنگاران که براي اين بازي تعبيه شده بود افراد ديگري نشسته بودند و خبرنگاران، جايگاهي براي نشستن و پوشش کار خبري خود نداشتند. همچنين مسئولان با خبرنگاران برخورد خوبي نداشتند و براي ورود آنها درد‌سرهايي را به وجود آوردند. عکاسان هم که در اين بازي حاضر شده بودند، اجازه ورود به زمين به آنها داده نشد و در پاسخ به اين سوال که چرا شرايطي براي عکاسان فراهم نمي‌شود که در کنار زمين حضور يابند مسئولان ورزشگاه اعلام کردند که کاورهاي موجود براي عکاسان به اتمام رسيده است!

*بي‌نظمي در ورزشگاه به اينجا ختم نشد و حتي مهماناني که دعوت شده بودند هم جايي براي نشستن نداشتند. يحيي گل‌محمدي و اصغر مدير‌روستا از جمله مهماناني بودند که در ورزشگاه حاضر شدند اما بازي را سرپا تماشا مي‌کردند تا اينکه مسئولان پس از مدتي شرايط را براي آنها فراهم کردند. همچنين حسين عسگري رئيس کميته داوران بازي را از پشت‌بام ورزشگاه تماشا مي‌کرد جايي که دوربين‌ها و افراد متفرق زيادي حضور داشتند.

*مهدي تاج رئيس سازمان ليگ هم در ورزشگاه حضور داشت و از نزديک بازي را تماشا کرد.

*اسکوربورد دستي در ورزشگاه نصب شده بود که زمان و نتيجه بازي را نشان مي‌داد.

*حدود 500 هوادار فجر سپاسي نيز در ورزشگاه بازي را از نزديک تماشا مي‌کردند.

*پس از اينکه سعيد حلافي گل پيکان را به ثمر رساند برخي از هواداران پرچم پرسپوليس را به نمايش در آوردند.

پيکان موفق شد با نتيجه يک بر صفر فجرسپاسي شيراز با نتيجه يک بر صفر شکست دهد و به ليگ برتر ايران صعود کرد.
نظرات بینندگان