arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۰۹۱۶
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۰۸ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳
علی زادسر نماینده اصولگرای ادوار مجلس در گفتگو با «انتخاب»:

روحانی سخن مخالفان مغرض را از یک گوش بشنود و از دیگری در کند/ او با حل مشکلات اقتصادی به اسطوره تبدیل می شود/ هر کس به خاطر انتخابات با روحانی مخالفت می کند، باید در اعتقادات خود تجدیدنظر کند

باید حساب کسانی که در رابطه با مذاکرات هسته ای بذر یاس و ناامیدی کاشته و دلها را مردد می کنند و از فرمایشات رهبری عبور می کنند را از کسانی که نقد سالم و سازنده از دولت دارند جدا کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
حجت الاسلام علی زادسر نماینده‌ی دوره‌های "چهارم"، "پنجم"، و "هفتم" در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری «انتخاب» گفت: اگر کسی به خاطر منافع شخصی و انتخابات با روحانی مخالفت کند باید در اعتقادات خود تجدید نظر کند.

وی گفت: باید حساب کسانی که در رابطه با مذاکرات هسته ای بذر یاس و ناامیدی کاشته و دلها را مردد می کنند و از فرمایشات رهبری عبور می کنند را از کسانی که نقد سالم و سازنده از دولت دارند جدا کرد.

این نماینده اصولگرای مجلس هفتم افزود: بالاخره بشر بی عیب نیست و هرکسی محاسن و معایب خاص خود را دارد.

وی اضافه کرد: محاسن باید به مانند آینه منعکس شود، و معایب باید به صورت خصوصی و دلسوزانه به مسئول گفته شود، اگر توجه نشد رسانه ای شود.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی گفت: ما معتقدیم که دولت آقای روحانی، دولت جمهوری اسلامی ایران است و ایشان رئیس جمهور منتخب اکثریت مردم هستند.

وی تصریح کرد: وقتی حکم آقای روحانی توسط رهبر معظم انقلاب تنفیذ شده، یعنی رسما رئیس جمهور شده اند، بنابراین همه باید از صمیم دل و با همه وجود برای موفقیت ایشان دعا کنند و اگر دچار عیب شد، باید دلسوزانه به او متذکر شد.

حجت الاسلام زادسر با بیان اینکه دولت روحانی دولت همه ایرانیان است به «انتخاب» گفت: چه بخواهیم و چه نخواهیم، آقای روحانی رئیس جمهور است و دولتش از مجلس رای گرفته است.

وی افزود: اگر کسی به خاطر منافع شخصی و انتخابات با ایشان مخالفت کند باید در اعتقادت خود تجدید نظر کند.

این نماینده اصولگرای ادوار مجلس با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور تاکید کرد: مردم دغدغه های گروه های سیاسی را ندارند و دغدغه ی انها نان شب و گرانی است.

وی افزود: رئیس جمهور اگر این سخنان را به حق نمی دانند به آن توجه نکنند و کار خودشان را بکنند.

نماینده سابق مجلس اضافه کرد: اگر آقای روحانی مشکل اقتصادی و معیشت مردم را حل کند تبدیل به اسطوره می شود و اگر نتواند شکست می خورد.

علی زادسر افزود: من آقای روحانی را دوست دارم و موفقیت ایشان را می خواهم، ایشان باید دیدگاه های مختلف را در نظر بگیرد و به آنهایی که حق است جواب دهد و سخنان ناحق را از یک گوش بشنود و از گوش دیگر در کند.

وی تصریح کرد: هرکس که برای موفقیت آقای روحانی کمک نکند، باید در دیدگاه های خودش تجدید نظر کند چراکه او منتخب مردم است موفقیتش متعلق به مردم است.

نماینده اصولگرای ادوار مجلس با اشاره به سخنان اخیر حجت الاسلام علم الهدی گفت: ما موافق اینگونه سخنان نیستیم، البته راه مقابله با این سخنان حمله نیست، بلکه باید یکی از مقامات برای ایشان روشنگردی کرده و کاری کند که هفته ی بعد بگوید اینطور که من گفته ام، نبوده است.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۳۴
غیر قابل انتشار: ۰
بهادر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
5
40
انشاله که سایر اصولگرایان منصف هم در صف مدافعان اقدامات دلسوزانه و مدبرانه دولت تدبیر وامید در ایند تا دولت مشکلات مردم را با در نظر گرفتن منافع ملی مرتفع نمایند بنده به نوبه خودم از افرادی مثل اقای زادسر تشکر میکنم که منافع مردم را به منافع حزبی ترجیح میدهند
نیکان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
5
36
سخنان ایشان را منطقی ، ارزشمند و منصفانه میبینم .
فرهاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
5
29
سخنی که از دل برآید، بر دل نشیند.
همه ی مردم دوستدارِ سخن و عمل نیکو و حق می باشند. و رفتار براساس منافع ملّی را می پسندند. ما ایرانی هستیم و فرقی بین اصول گرا و اصلاح طلب در بیان حقایق و عملکردن به مصالح و منافع کشور نیست.
خدا حفظ کنه شما رو آقای زادسر. اصول گرای صادق و مخلص.
"از طرف یک اصلاح طلب"
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
37
9
دم دلواپس گرایان گرم که دست روی جای حساسی گذاشتن.
از تیترهای پشت سرهم شما نسبت به این موضوع هم معلومه که تیرشون اثر کرده.
لیلی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
4
24
اصولگراهم باشه آدم اینجوری
احسان ب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
5
27
باریک الله آقای زادسر جیرفتی
نظرات بینندگان