arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۱۵۸۴
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۵ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳

معاون پارلمانی روحانی: منتقدان مذاکرات هسته‌ای دلواپس نباشند/برخی از سایت‌ها مانند بوق شیطان می‌مانند

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: ملت به اندازه‌ای که از تیم ملی فوتبال حمایت می‌کنند از تیم مذاکره کننده حمایت نمی‌کنند و برخی از منتقدان مذاکرات دلواپس هستند که دلواپسی آنان بی‌مورد است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
حجت الاسلام مجید انصاری چهارشنبه شب در مراسمی که به مناسبت چهلمین روز درگذشت همسر آیت الله علی محمدی تاکندی از اساتید حوزه‌های علمیه قزوین و نماینده سابق مردم این استان در مجلس خبرگان رهبری در حسینیه امامزاده حسین (ع) قزوین برگزار شد، اظهار کرد: شایسته ایران اسلامی نیست که در روستاهای موجود در شهرهایی هم‌چون سیستان و بلوچستان از امکانات محروم باشند و اگر خود را پیرو حضرت علی (ع) می‌دانیم باید برای آباد کردن کشور تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه آبادانی شامل مزارع، صنعت و اخلاق می‌شود، اضافه کرد: باید دید که در برخی از رسانه‌ها با توجه به اخلاق حاکم بر آن‌ها، آباد هستند یا خیر.

معاون پارلمانی رئیس جمهور نخستین اقدام دولت را پرهیز از همه حاشیه سازی‌ها برای بسیج امکانات برای خدمت به مردم عنوان کرد و ادامه داد: دولت با توجه به محدودیت‌های مالی تلاش کرده است تا بودجه عمرانی را افزایش دهد.

وی اعلام کرد: با توجه به محدودیت‌های مالی شدید، دولت ناگزیر به اصلاح بودجه پارسال شد که نزدیک به ۷۰ هزار میلیارد تومان با کسری روبرو بود و تلاش کرد تا اعتبارات عمرانی کشور از ۱۳ هزار به ۲۳ هزار میلیارد تومان برساند.

انصاری تورم و بیکاری را مشکل اساسی ایران برشمرد و تصریح کرد: دولت باید بتواند با توانمند کردن فقرا، جامعه را به مرزی برساند تا افراد بتوانند درآمد مکفی داشته باشند.

وی در خصوص درآمد حاصل از یارانه‌ها خاطرنشان کرد: دولت در گام نخست با توجه به این درآمد بسته حمایتی از سلامت را تعریف کرد که حدود ۱۰ هزار میلیارد تومان به این بخش اختصاص پیدا کرده و توجه به این بخش ادامه خواهد داشت.

معاون پارلمانی رئیس جمهور در ادامه با تاکید بر اینکه بیمه سلامت به صورت رایگان برای افراد فاقد بیمه طراحی شده است، افزود: باید تمامی افراد دارای بیمه درمانی باشند و در این راستا تاکنون ۳ میلیون نفر برای بیمه سلامت ثبت نام کردند.

انصاری با توجه به توسعه فضای مجازی تاکید کرد: برخی از سایت‌ها به مانند بوق شیطان می‌مانند و با تهمت قصد انحراف افکار عمومی را دارند که در این میان با ذکر منبع تکلیف را از گردن خود ساقط می‌کنند ولی ذکر منبع هیچ تکلیفی را ساقط نمی‌کند.

وی یادآور شد: برخی از سایت‌ها به دروغ عنوان می‌کنند که در روز میلاد حضرت زهرا (س) در میهمانی همسر رئیس جمهور به هر شخص ۵ سکه داده‌اند و این در حالی است که در تجلیل از بانوان خیر به آنان یک سکه اعطا شد و در حاشیه این مراسم لباس فاخر و ملی ایرانی به نمایش درآمده بود ولی برخی از سایت‌ها به دروغ به حاشیه‌سازی پرداختند.

منتقدان مذاکرات هسته‌ای دلواپس نباشند

معاون پارلمانی رئیس جمهور خاطرنشان کرد: ملت به اندازه‌ای که از تیم ملی فوتبال حمایت می‌کنند از تیم مذاکره کننده حمایت نمی‌کنند و برخی از منتقدان مذاکرات دلواپس هستند که دلواپسی آنان بی‌مورد است.

وی ادامه داد: باید از تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشور حمایت کنیم و برای توجه به این امر کافی است اظهارات مقامات اسرائیلی را قبل از مذاکره مشاهده کنیم که تمام تلاش خود را به کار گرفته بودند تا توافقی شکل نگیرد و دراین راستا باید ملت ایران هوشیارانه عمل کند.

انصاری گفت: تجارت آزادانه حق ملت ایران است و در این راستا دولت سرداران خود را به عرصه مذاکره فرستاده تا دارایی‌های به ناحق بلوکه شده ایران را آزاد کنند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: دلواپس ، سایت ، بوق ، حاشیه سازی
نظرات بینندگان