arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۲۰۶۰
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۱۲ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳

گلایه مسکن مهری استاندار تهران از شورای شهر

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


استاندار تهران با اشاره به پیشتازی خیرین مدرسه ساز نسبت به سایر خیرین، گفت:‌ کارو نام نیک خیرین همواره در یادها ثبت می‌ماند.

  سیدحسین هاشمی در شانزدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان تهران، اظهار کرد: اگر می‌خواهید در کشور هرکاری به سرانجام برسد آن را به مردم واگذار کنید و اگر نقش اول را به مردم واگذار کنیم پیروز و موفق خواهیم بود.

وی با بیان اینکه در" اقتصاد مقاومتی" که سال گذشته مقام معظم رهبری ابلاغ فرمودند دو یا سه نکته با اصل 44 متفاوت بود، تصریح کرد: در اصل 44 خوب عمل نکردیم و موفق نبودیم؛ قرار بود مردم و سرمایه‌های مردم بیایند، برای همین در اقتصاد مقاومتی اشاره کرده‌اند که نقش اول باید برای مردم باشد.

استاندار تهران با بیان اینکه خیرین مدرسه‌ساز نقش الگویی برای سایرخیرین دارند، گفت: خیرین سلامت و خیرین دانشگاه‌ساز وخوابگاه ساز بعد از خیرین مدرسه‌ساز به وجود آمد و این نام نیک برای شما ثبت شده است.

استاندار تهران با اشاره به این که استان تهران ازجهت فضای آموزشی متوسط کشور پایین‌تر است تصریح کرد: از خیرین عزیز می خواهم استان تهران را اولویت خود در مدرسه سازی قراردهید.من هم ازتمام فرمانداران استان خواسته ام در بودجه شورای برنامه‌ریزی شهرستان‌ها 20 درصد از بودجه را به امر مدرسه‌سازی تخصیص بدهند.

هاشمی با اشاره به گلایه‌ای که در شورای شهر داشت، گفت: علی‌رغم اینکه مقام معظم رهبری معماری اسلامی ایرانی را مدنظر قرار داده‌اند این موضوع در مسکن مهر به هیچ وجه دیده نمی شود اما در برخی مدارس وجود دارد؛ سازمان نوسازی مدارس باید معماری اسلامی ایرانی را در تمامی مدارس مورد توجه قرار دهد.

استاندار تهران در پایان تصریح کرد: خیرین تهران را با یک اولویت ویژه در نظر بگیرند زیرا تهران آبروی کشور است؛ اجازه ندهید مدارسی که در شأن تهران نیست وجود داشته باشد.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان