arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۲۳۵۶
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۰۰ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳

عذرخواهی خاتمی به خاطر گازوئیل

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
بهروز شجاعی در صفحه شخصی خود از عذرخواهی خاتمی از همکاران ارشاد نوشت: این خاطره‌ای است که چند روز پیش یکی از کارمندان قدیمی وزارت ارشاد برایم تعریف کرد: در یکی از روزهای زمستانی وقتی آقای سیدمحمد خاتمی که وزیر وقت فرهنگ و ارشاد اسلامی بودند وارد ساختمان وزارتخانه شد از سرد بودن ساختمان تعجب کرد، همه طبقات همین وضع را داشت.

بلافاصله بعد از اینکه به اتاقش رفت مسئول امور پشتیبانی وزارتخانه را احضار کرد و از او دلیل فعال نبودن سیستم گرمایشی ساختمان سئوال کرد، جواب شنید که گازوئیل نداریم! آقای خاتمی با ناراحتی گفت:« یعنی چه که وزارتخانه گازوئیل ندارد؟ پیرزن 80 ساله ای هم که در دروازه غار-یکی از محلات فقیرنشین تهران- زندگی می کند وقتی می گوید نفت ندارد مطمئن باشید 30-20 لیتر ذخیره گوشه حیاطش دارد.

شما به دلیل این قصور استعفای خود را بنویس و همراه من بیا و از تک تک کارمندان به دلیل اینکه نتوانستیم حداقل شرایط برای کار کردن آن‌ها را فراهم کنیم عذرخواهی کنیم.»

آن مدیر بعد از این تحکم، استعفای خود را نوشت و همراه با آقای خاتمی به تک تک اتاق های وزارتخانه رفتند و از کارکنان عذرخواهی کردند. آن مدیرمستعفی که بعدها به یکی از مدیران خبره مبدل شد همواره می‌گوید آن رفتار آقای خاتمی به درس داد و از آن به بعد تحولی در کارهایم انجام دادم که موجب موفقیت من شد.

برچسب ها: خاتمی ، ارشاد ، عذرخواهی
نظرات بینندگان