arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۴۱۹۶
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۰۹ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۳

رییس هیات مدیره استقلال: حساب‌های باشگاه استقلال از پیش مسدود شده بود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رییس هیات مدیره باشگاه استقلال می‌گوید به زودی با راه کارهای قانونی حساب این باشگاه باز می‌شود.

کامران صاحب پناه درباره وضعیت باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: خوشبختانه هم چیز با یک روال خوب در حال پیش روی است؛ سرمربی تیم تعیین شده است و در سایر بخش‌ها هم کار‌ها با نظم و جدیت پیگیری می‌شود.

او همچنین درباره آخرین اقدامات در جهت رفع مشکل حساب‌های باشگاه استقلال نیز گفت: حساب‌های باشگاه استقلال از پیش مسدود شده بود، ولی از طریق راه کارهای قانونی و پیگیری‌های مداوم به زودی این مشکل حل خواهد شد و حساب‌ها باز خواهد شد.

رییس هیات مدیره باشگاه استقلال درباره وضعیت فصل آینده تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: در فصل آینده بازی‌های تماشاگرپسند و زیبایی را از تیم فوتبال استقلال می‌بینیم و تلاش می‌کنیم تا دوباره تماشاگران را به استادیوم بیاوریم.

صاحب پناه در پاسخ به این سوال که آیا سقف بودجه تعیین شده توسط سازمان لیگ کافی است یا خیر نیز به ایسنا گفت: مطمئنا ۱۵ میلیارد تومان با توجه به بدعتی که در قراردادهای گذاشته شده کافی نیست و کمی وضعیت سخت است اما با توجه به این مساله که در سال اقتصاد مقاومتی قرار داریم همه باید کمک کنیم تا در این راستا گام برداریم.

او در بخش دیگری از صحبت‌های خود با تاکید بر بخش‌ فرهنگی خاطرنشان کرد: باید به بخش فرهنگی در کنار بخش ورزشی توجه جدی شود و فراموش نکنیم بخش فرهنگی هم جزوی از باشگاه داری است که باید در کنار ورزش حضور داشته باشد و همیشه زنده و پویا باشد.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان