arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۴۸۸۴
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۰۸ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۳

شرط تمدید قرارداد کی روش اعلام شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
علی کفاشیان که سحرگاه امروز (سه شنبه) برای بدرقه کاروان تیم ملی فوتبال ایران در فرودگاه امام(ره) حضور یافته بود، درباره تمدید قرارداد کی روش اظهارداشت: اولویت فدراسیون فوتبال کی روش است و در چنین وضعیتی مردم نیز او را می خواهند.

وی در این رابطه افزود: روز گذشته با برگزاری جلسه ای در وزارت ورزش، درباره تأمین بودجه برای تمدید قرارداد با کی روش صحبت هایی مطرح کردیم. به مسئولان وزارت گفتم اگر قرار بر بودجه کنونی در نظر گرفته شده برای این وزارتخانه باشد، باید از اعتبارات سایر رشته ها کم کرده و به فوتبال اضافه کنیم که این ظلم به رشته های غیرفوتبالی است.

وی خاطرنشان کرد: در مذاکره با کی روش به او گفتم ما مؤظفیم ابتدا بودجه تمدید قرارداد را تأمین کنیم و سپس برای نهایی کردن آن اقدامات جدی را انجام دهیم.

رییس فدراسیون فوتبال درباره امکان دچار شدن سرنوشت برانکو برای کی روش نیز گفت: کی روش در ایران خانه و زندگی دارد؛ ضمن اینکه مشکل برانکو مساله مالیاتی بود.

وی خاطرنشان کرد: امکان دارد تیمی در ایران برانکو را بخواهد که ما می توانیم مشکل این مربی را حل کنیم زیرا نباید شرایط به گونه ای باشد که مانع حضور برانکو در ایران شود.

کفاشیان افزود: اداره مالیات در این رابطه همکاری خوبی با فدراسیون فوتبال داشته است.

رییس فدراسیون فوتبال همچنین درباره وضعیت مجید صالح نیز گفت: صالح باید کنار تیم می ماند زیرا نشستن یا ننشستن روی نیمکت آدم ها را کوچک و بزرگ نمی کند؛ در واقع هرجا هستیم باید تلاش کنیم تا کارها به خوبی پیش برود.

وی همچنین گفت که روز یکشنبه هفته آینده به کاروان تیم ملی در برزیل ملحق می شود.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان