arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۵۷
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۲۰ - ۲۵ بهمن ۱۳۸۹
گزارش واحد مرکزی خبر از

"ناآرامی در خیابان انقلاب تهران"

سایت واحد مرکزی خبر در مورد "نارامی ها در تهران " نوشت: پس از چندین روز جنجال و غوغای رسانه های اسرائیلی و غربی و دیگر دشمنان اسلام و انقلاب حول اطلاعیه سران فتنه ، جماعتی عصر امروز-دوشنبه - در محور خیابان انقلاب تهران...
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سایت واحد مرکزی خبر در مورد "نارامی ها در تهران " نوشت:

پس از چندین روز جنجال و غوغای رسانه های اسرائیلی و غربی و دیگر دشمنان اسلام و انقلاب حول اطلاعیه سران فتنه ، جماعتی عصر امروز-دوشنبه - در محور خیابان انقلاب تهران ، سناریوی هماهنگ "سران فتنه - منافقین - سلطنت طلب ها و دیگر گروه های ضد انقلاب را " به نمایش گذاشتند و با تجمع غیرقانونی ، ضمن آتش زدن چند سطل آشغال و تخریب برخی اماکن عمومی ، آرمان های ملت و امام (ره) را با شعارهای ضدانقلابی مورداهانت قراردادند . 
   
 به گزارش واحد مرکزی خبر ، تلاش سران فتنه - منافقین و سلطنت طلب ها برای ایجاد ناامنی در تهران ، در چند روز اخیر به صراحت مورد حمایت صریح امریکا و اسرائیل قرار گرفته بود به گونه ای که سایت رسمی وزارت خارجه رژیم صهیونیستی صفحه ویژه ای به آشوبگران اختصاص داد.

روزنامه صهیونیستی یدیعوت اهارنوت نیز ساعاتی قبل از آغاز سناریوی امروز فتنه گران در چند خیابان تهران ، با اشاره به تاثیرپذیری قیام مردم مصر از انقلاب اسلامی به نقل از" دنی آیالون "معاون وزیر امور خارجه اسرائیل نوشت: تحولات مصر شرایط خاصی در منطقه به وجود آورده است و باید کاری کنیم که جمهوری اسلامی نتواند از این اوضاع به نفع اهداف خود بهره برداری کند.

گروهک منافقین نیز دیروز با صدور بیانیه ای رسما اعلام کرده بود در حوادث امروز تهران شرکت خواهد کرد.

رضا پهلوی هم دو روز قبل رسما از تلاش سران فتنه برای ایجاد آشوب اعلام حمایت کرده بود.

تجمع غیر قانونی فتنه گران ساعتی قبل با حضور گروه هایی از مردم انقلابی در خیابان ها و اقدامات ماموران حافظ نظم و امنیت پایان یافت .

از سوی دیگر، سایت تابناك نوشت:

باوجود  تلاش مذبوحانه دشمنان ملت و شانتاژ و جنجال های رسانه ای متعددی كه رسانه های وابسته به بیگانه برای راهپیمایی امروز به راه انداختند، مشكلی خاصی در تهران گزارش نشده و اوضاع تهران در وضعیت عادی و معمولی به سر می برد.

به گزارش خبرنگار «تابناك»، برخلاف تبلیغات سنگین رسانه های بیگانه و گروهك های ضدانقلاب، تا این لحظه از سوی عوامل فتنه تنها دو تجمع چند صد نفری در محدوده میدان امام حسین(ع) و چهار راه ولیعصر(عج) و چند تجمع پراكنده 10 تا 20 نفری در برخی نقاط شهر از جمله فلكه صادقیه و... شكل گرفته كه بلافاصله با تدبیر مامورین انتظامی متفرق شدند.

بنابر این گزارش، با وجود اینكه شبكه بی بی سی فارسی، هر روز از ساعت 17 پخش برنامه های خود را آغاز می كرد، امروز از ساعت 15 فعالیت خود را آغاز كرد و با پخش تصاویری آرشیوی از اتفاقات سال گذشته تحریك مردم را برای حضور در خیابان كلید زد.

با این تفاسیر اما شبكه بی بی سی باز هم رو دست خورد و ساعت 4 بعد از ظهر امروز 25 بهمن در حالی كه مجری تلویزیون بی بی سی فارسی می گفت كه هم اكنون با یك شاهد عینی در تظاهرات تهران صحبت می كنیم، از شاهد عینی پرسید كه اوضاع به چه صورت هست؟ شاهد عینی هم جواب داد كه من حرف نمی زنم شما فقط شعار جمعیت رو گوش كنید.

 شعار جمعیت این بود: «بی بی سی حیا كن مملكتو رها كن» كه مجری متوجه نشد و دوباره پرسید كه شما الان دقیقا كجا هستید و چقدر جمعیت اونجاست كه دوباره شاهد عینی گفت: صدای جمعیت رو گوش كن.

از سویی اما دقایقی قبل چند ده نفر از اغتشاش‌گران با تجمع در خیابان شهید حبیب اللهی تهران برای لحظاتی در صدد ایجاد آشوب برآمدند كه موفق نشدند.

از سوی دیگر شتاب زدگی دو بال رسانه ای پشتیبان اغتشاشگران موجب تناقض گویی آنان شد، به گونه ای كه در حالی شبكه العربیه در یك خبرسازی دروغ از حضور رهنورد و موسوی در میان اغتشاشگران خبر داد كه بی بی سی مدعی شد آنها در حصر خانگی هستند.

****************************
اخبار تكمیلی:

به گزارش «تابناك»، بی بی سی لحظاتی قبل با اعتراف به شكل گیری تجمعات پراكنده در تهران، عملا به شكست ضدانقلاب و فتنه‌گران برای ایجاد راهپیمایی در تهران اعتراف كرد .

بنابر این گزارش، پس از شكست فتنه گران در ایجاد راهپیمایی و تجمع، بین ساعت 17 تا 17:30 فاز اغتشاش و آشوب با به آتش كشیدن 2 سطل زباله و پرتاب سنگ به سوی مأموران انتظامی در خیابان جمالزاده شروع شد كه با تدبیر مامورین انتظامی آشوبگران متفرق شدند.

از سویی بی بی سی فارسی در برنامه زنده خود در مصاحبه ای با حسین باستانی با اعتراف به تجمعات چند ده نفره نیت شوم خود را عیان كرد و اعلام كرد: این تجمعات گرچه محدود بود ولی چون در تهران اتفاق افتاد برای ما بسیار اهمیت دارد.

..هم اكنون نیز مشاهدات خبرنگاران «تابناك» از نقاط مختلف سطح شهر، حكایت از حضور خودجوش امت حزب الله برای دفع آشوب فتنه گران دارد و راهپیمایی حدود ‏300‏ نفر از مردم از چهار راه ولی عصر(عج) به سمت میدان انقلاب در حال انجام است و وضعیت عادی عبور و مرور البته با ترافیك نسبی در جریان است.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۶
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۵ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۶
0
4
شب به خیر
ناشناس
|
SWITZERLAND
|
۲۳:۵۰ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۷
0
1
مثل کبک سرشون رو کردن زیر برف
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۲۱:۲۳ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۹
0
0
نه شاه می خوایم نه شاپور لعنت به هر چی مزدور
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۶
0
0
لطفاً حضراتی که خارج از کشور زندگی میکنن در مورد مسائل خوب یا بد داخل ایران اظهار نظر نکنن.
اگه خیلی دلشون میسوزه بیان ایران ببینیم چند مرده حلاجن.....
نظرات بینندگان