arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۵۸۱۱
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۰۹ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۳
چهلتن:

ارشاد با منتشر می‌شود منتشر نمی‌شود پدر ما را درآورد!

این نویسنده که پیش‌تر از ملاقات ناشر آثارش با مدیر اداره کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای تعیین تکلیف وضعیت کتاب‌های در انتظارمانده‌اش خبر داده بود گفت: تا امروز که اتفاقی نیفتاده و سؤال من از آقایان این است که مگر نه این‌که آدم‌ها از طریق کسب و کارشان زندگی می‌کنند، پس چرا آن‌ها به نویسنده و این‌که او باید از کجا نان و زندگی خود را تأمین کند فکر نمی‌کنند؟
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
امیرحسن چهلتن که نسبت به تغییر رویکرد وزارت ارشاد درباره صدور مجوز کتاب‌ها ابراز خوش‌بینی کرده بود با بیان این‌که مشخص نیست حرف‌ها‌ی مدیران ارشاد کی قرار است به عمل منجر شود گفت: ارشاد با منتشر می‌شود، نمی‌شود پدر ما را درآورده است.

به گزارش انتخاب، این نویسنده که پیش‌تر از ملاقات ناشر آثارش با مدیر اداره کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای تعیین تکلیف وضعیت کتاب‌های در انتظارمانده‌اش خبر داده بود  گفت: تا امروز که اتفاقی نیفتاده و سؤال من از آقایان این است که مگر نه این‌که آدم‌ها از طریق کسب و کارشان زندگی می‌کنند، پس چرا آن‌ها به نویسنده و این‌که او باید از کجا نان و زندگی خود را تأمین کند فکر نمی‌کنند؟

او در ادامه اظهار کرد: ارشاد با منتشر می‌شود منتشر نمی‌شود پدر ما را درآورده است. درباره بهتر شدن انتشار کتاب و تغییر وضعیت همه‌اش حرف است و ما نمی‌دانیم این حرف‌ها کی قرار است به عمل منجر شود. به نظر من هیچ چیز درست نشده است و مدیران جدید هم فقط حرف‌های دوپهلو می‌زنند.

چهلتن همچنین گفت به تازگی ترجمه کتاب «تهران خیابان انقلاب» از سوی سایت فروش کتاب آمازون با کاغذ مقوایی که مربوط به کتاب‌های پرفروش است در کانادا و آمریکا توزیع شده است.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان