arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۶۵۴۵
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۰۹ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۳

توصیه وزیر دادگستری ایران به مردم عراق

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی شامگاه پنجشنبه در آیین جشن نیمه شعبان در مسجد امام محمد باقر (ع) بافت با اشاره به اوضاع کنونی کشورهای مسلمان مانند عراق و سوریه و اختلافات کورکورانه ناشی از تفرقه افزود: در سایه وحدت و اتفاق نظر است که می توان از این گونه تفرقه ها بدور بود.

وی بیان کرد: آنچه نظام ما را اکنون این گونه در سراسر دنیا شاخص و مشهور کرده داشتن وحدت بین مردم و ولایتمداری آنان است که باید به آن توجه ویژه تر شود و مسئولان نیز در سایه این وحدت برای این مردم و ولی نعمتان خود تلاش کنند.

وزیر دادگستری، وضعیت موجود در عراق را تنها در سایه وحدت مردم قابل حل دانست و ادامه داد: مردم عراق باید بدانند که در شرایط فعلی آنچه می تواند دست دشمنان را از پشت پرده تفرقه رو نماید وحدت است.

وی در حاشیه این آیین گفت: با توجه به افزایش ورودی پرونده ها به دادگستری ها این مورد یک نقطه ضعف محسوب می شود که باید در این خصوص آگاهی مردم را افزایش دهیم.

حجت الاسلام پورمحمدی از افزایش مکان ها و تجهیزات دادگاه ها و دادسراها با مشارکت نهادهای قضایی خبر داد و افزود: دولت در راستای تجهیز این مکان ها در زمان حاضر اعتبار و هزینه خاصی ندارد.

وزیر دادگستری روز گذشته برای شرکت در جشن نیمه شعبان به شهرستان بافت سفر کرد.
منبع: ایسنا
برچسب ها: تفرقه ، آیین ، دادسرا ، قضایی
نظرات بینندگان