arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۶۵۷۰
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۱ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۳

دروازه‌بان ایران مقابل نیجریه چه کسی است؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دانیال داوری که در اتاق کنفرانس کمپ کورینتیانس پاسخگوی پرسش‌های خبرنگاران بود، درباره فضای تیم ملی و شرایط چرخشی دوازبان‌ها در چند بازی اخیر، گفت: تمرینات خیلی خوبی پشت سر گذاشتیم و در این مدت هم دیدار خوبی مقابل ترینیداد و توباگو انجام دادیم.

وی تصریح کرد: درباره پست دروازبانی تیم ملی هم باید به این نکته اشاره کنم که هر سه دروازه‌بان تیم سخت مشغول تمرین و تلاش هستیم و در آخر سرمربی تیم تصمیم می‌گیرد که چه کسی درون دروازه قرار بگیرد.

دروازه بان تیم ملی در پاسخ به این سوال که "پیش از حضور در تیم ملی ایران تصور می‌کرد که دروازه بان اصلی تیم باشد اما در حال حاضر بر طبق گفته خودش همه دروازبانان آماده هستند"؟، گفت: من به هیچ وجه با تصور دروازه‌بان اصلی و یا دومی و یا سومی به تیم ملی نیامدم. بلکه دلیل اصلی من از حضور در تیم ملی این بود که بازی‌های خوبی انجام دهم و برای تیم ملی مثمر ثمر باشم تا به تیم ملی و کشورم کمک کنم.

این بازیکن درباره اینکه طبق گفته کی‌روش، رسانه‌های خارجی از تیم ملی ایران کم صحبت می‎‌کنند، اینطور توضیح داد: هدف ما از حضور در جام جهانی این است که اجازه ندهیم تیم‌های هم گروه‌مان راحت به اهداف‌شان برسند و در طول 90دقیقه با اعتماد به نفس، عملکرد قوی و جنگندگی نمایش خوبی در جام جهانی از خود نشان دهیم.


منبع: سایت رسمی فدراسیون  فوتبال

نظرات بینندگان