arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۷۹۳۱
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۱۱ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۳

سردار نقدی: باید به کسی رأی دهیم که به اقتصاد مقاومتی اعتقاد دارد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سردار نقدی با بیان اینکه امروز ایران موشک‌هایی در اختیار دارد که می‌تواند ناوهای آمریکایی را مانند قوطی کنسرو خرد کرده و به عمق آب بفرستد، بیان کرد: نیروی دفاعی جمهوری اسلامی امروز به گفته دوست و دشمن برترین قدرت دفاعی منطقه است.

به گزارش رسانیوز، سردار محمدرضا نقدی، در همایش ائمه جماعات و فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج قم که در تالار قدس مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) برگزار شد، با اشاره به شرایط حساس کشور در آستانه انتخابات گفت: رهبر معظم انقلاب در این شرایط از مردم ایران خواسته‌اند حماسه سیاسی و اقتصادی را محقق سازند و باید دانست خلق حماسه دارای ویژگی‌ها و پیچیدگی‌های فراوانی است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین، با بیان اینکه به گفته رهبر معظم انقلاب دشمنان از ایران هسته‌ای نمی‌ترسند بلکه از ایران اسلامی هراس دارند اظهار داشت: در سال‌های نخست پس از پیروزی انقلاب، ایران فناوری هسته‌ای در اختیار نداشت اما هدف آماج حملات نرم و سخت قرار گرفت.

وی، خاطرنشان کرد: امروز اقتصاد و به وجود آوردن مشکلات معیشتی محور جنگ استکبار جهانی علیه جمهوری اسلامی قرار گرفته است و باید دانست دشمنان نه تنها در مورد انرژی هسته‌ای بلکه مایل نیستند ملت ایران به هیچ علمی دست یابد.

نقدی، با اشاره به بهانه‌های دیگری همچون حقوق بشر از سوی غرب برای هجمه علیه ایران گفت: حقیقت این است که تمام مکاتب و تمدن غربی به بن بست رسیده و در حال فروپاشی است و در این میان تمدنی جدید از سوی جمهوری اسلامی سر برآورده و در حال معرفی خود به جهانیان است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین، خاطرنشان کرد: بشریت در هر دوره‌ای زیر سلطه تمدن‌های مختلفی بوده و چند قرن است که انسان‌ها زیر نظر مدیریت غربی اداره می‌شوند و سخن غرب این است که معنویت و دین را افیون بدانیم و کنار بگذاریم زیرا مانع پیشرفت هستند و تجربه رنسانس این بود که هر انسان باید به دنبال لذت‌جویی و منفعت خویش باشد و همین امر رقابت مادی را میان بشر گسترش داده و موجب اقتصاد پویا و رفاه می‌شود و این مسأله بن مایه تفکر غربی را تشکیل می‌دهد.

وی، با بیان اینکه نخست وزیران و سیاست‌مداران برخی کشورهای غربی به ازدواج با هم‌جنسان خود افتخار می‌کنند، افزود: امروزه وزارت دادگستری آمریکا اعلام کرده است که 35 درصد نوزادان به دنیا آمده در این کشور نامشروع هستند ضمن اینکه خشونت و استفاده از اسلحه توسط نوجوانان و جوانان هم در این کشور گسترش پیدا کرده است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین، با بیان اینکه مردم دنیا به تمدن غربی پشت کرده و به دنبال راهکار دیگری هستند عنوان داشت: به همین دلیل است که رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند در یک پیچ تاریخی حساس هستیم زیرا یکی از مهمترین جایگزین‌های مطرح برای تمدن غربی، اسلام است که توسط امام راحل(ره)، روحانیت و شهدا بار دیگر از میان کتاب‌ها و پستوی خانه‌ها به میان جامعه آورده شد.

نقدی، با اشاره به امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی در بازار ناامن منطقه خاورمیانه ابراز داشت: در داخل آمریکا هم ناامنی زیادی وجود دارد و هفته‌ای نیست که خبر از درگیری‌های مسلحانه در دانشگاه‌ها و مدارس این کشور منتشر نشود.

وی، با اشاره به هجمه‌های فرهنگی غرب علیه ایران و با بیان اینکه دو سال است فیلم‌های غیر هنری و غیر فنی اما ضد ایرانی به عنوان برنده اسکار انتخاب می‌شوند گفت: فیلم گلاب که یک فیلم ضد ایرانی دیگر است از هم‌اکنون برای سال آینده کلید خورده و همه این کارها در راستای جنگ فرهنگی صورت می‌گیرد.

نقدی، افزود: بیش از 17 هزار و 200 شهید ترور در طول سال‌های پس از انقلاب نتیجه جنگ تروریستی آمریکا علیه ایران است و در عرصه فرهنگ هم شاهد جنگ گسترده‌ای هستیم که به نام تهاجم فرهنگی شناخته می‌شود، ایالات متحده بیش از 120 شبکه ماهواره‌ای فارسی زبان را مورد حمایت قرار می‌دهد تا آنها به شبهه‌افکنی‌های اعتقادی پرداخته و به نام عرفان و بهائیت در عقاید جوانان مسلمانان رسوخ کرده و به ترویج ابتذال بپردازند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین، با اشاره به راه‌اندازی موسسات مختلف فرهنگی توسط آمریکا گفت: این موسسات در ظاهر فرهنگی بوده اما در حقیقت به دنبال جاسوسی هستند به این ترتیب که اساتیدی را به داخل ایران می‌فرستند تا با دانشجویان و فرهیختگان ما ارتباط برقرار کنند و فرهنگ ایرانیت و نام آن برای نخستین بار توسط فردی به نام ریچارد فرای که جزو همین افراد است پایه‌گذاری شده است.

نقدی، با بیان اینکه امروز ایران موشک‌هایی در اختیار دارد که می‌تواند ناوهای آمریکایی را مانند قوطی کنسرو خرد کرده و به عمق آب بفرستد، بیان کرد: نیروی دفاعی جمهوری اسلامی امروز به گفته دوست و دشمن برترین قدرت دفاعی منطقه و یکی از بهترین نیروهای جهان محسوب می‌شود چرا که اسرائیل با شاگردان جمهوری اسلامی در لبنان جنگید و با فلاکت عقب نشست و با شاگردان شاگردان ایران هم طی دو جنگ 22 و هشت روزه نبرد کردند و موفق نشدند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین، تأکید کرد: ملت ایران آمریکا را از نظر سیاسی به خاک ذلت نشاند و ایالات متحده 35 سال است که پشت دروازه‌های ایران مانده است و ایران اسلامی امروز در لبنان، فلسطین و آمریکای لاتین حرف نخست را می‌زند به همین دلیل آمریکا که قادر به تحمل این پیشرفت نیست و در عرصه نظامی هم نمی‌تواند کاری از پیش ببرد سعی می‌کند در حوزه‌های دیگری همچون فرهنگ و اقتصاد شکست‌های خود را جبران کند.

نقدی، با بیان اینکه ترور، سنگ‌اندازی و ربایش نخبگان ایرانی در دستور کار غرب قرار دارد ابراز داشت: همه این اقدامات در راستای جنگ علمی با جمهوری اسلامی صورت می‌گیرد زیرا هر روز فاصله علمی ایران با غرب در حال کاهش بوده و تمدن اسلامی در حال پیشرفت است و امروز هم اقتصاد محور جنگ علیه جمهوری اسلامی است و تحریم‌های اقتصادی در این راستا وضع می‌شوند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین، افزود: در این میان برخی سخن از سازش با آمریکا می‌زنند در حالی که سوال ما این است که آیا باید سازش کنیم یا حماسه بیافرینیم؟ جواب این است که قرآن و رهبر معظم انقلاب می‌گویند باید حماسه خلق کنیم.

وی، خاطرنشان کرد: آمریکا به دنبال مذاکره با ایران است اما همین که این کشور به دنبال مذاکره است نخستین دلیل برای شک کردن و قبول نکردن مذاکره محسوب می‌شود و باید بدانیم پیشرفت‌های امروز جمهوری اسلامی به دلیل دوری با آمریکا بوده و 60 سال تعامل رژیم پهلوی با آمریکا هیچ نتیجه‌ای جز بدبختی و محرومیت برای ما نداشته است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین، با اشاره به فروپاشی اقتصاد بلوک شرق پس از سازش با غرب و آمریکا اضافه کرد: باید به کسی رأی دهیم که به اقتصاد مقاومتی اعتقاد دارد چرا که حماسه‌سازی در اینجا معنا پیدا می‏کند و تسلیم به هیچ وجه از سوی مردم ما پذیرفته نیست.

نقدی، در پایان اظهار داشت: آمریکا در جنگ اقتصادی علیه ایران پس از تحریم نفت سعی کرد صادرات غیر نفتی ایران را هم متاثر کند به همین دلیل نقشه‌های فرش ایرانی را کپی کرده و از بافندگان افغانی خواسته فرش ببافند و آنها را به نام فرش ایرانی در بازارهای اروپایی به فروش می‌رساند.

نظرات بینندگان