arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۸۳۱۳
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۱۱ - ۰۱ تير ۱۳۹۳

همه حواشی گزارش بازی ایران و آرژانتین

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


گزارشگر اعزامی صداوسیما به برزیل، شامگاه شنبه - 31 خرداد ماه - موفق به گزارش تمام بازی ایران و آرژانتین از داخل استادیوم محل برگزاری بازی نشد.

پس از حاشیه‌هایی که برای اعزام مزدک میرزایی (گزارشگر منتخب صداوسیما برای حضور در جام جهانی) ایجاد شد، در نهایت صداوسیما توانست این گزارشگر به همراه تیم اعزامی را راهی بازی‌های جام‌جهانی 2014 کند.

این گزارشگر که اولین بازی ایران در جام‌جهانی را از دست داده بود،‌ توانست در نهایت چند روز پس از آغاز بازی‌های جام‌جهانی همراه تیمی چهارنفره راهی برزیل شود اما در شرایطی که همگان انتظار می‌کشیدند بازی ایران و آرژانتین توسط مزدک میرزایی از داخل استادیوم محل برگزاری بازی گزارش شود‌، این گزارشگر فوتبال تنها توانست یک نیمه را برای بینندگان تلویزیون گزارش کند.

گزارش بازی ایران و آرژانتین به دلیل تأخیر در پخش تصاویر، در نیمه اول به خوبی انجام نشد و صدای مزدک میرزایی که از داخل استادیوم، بازی را نظاره‌گر بود‌، کمی جلوتر از تصاویر به گوش بینندگان می‌رسید.

صدای مزدک میرزایی همچنین در دقایق اول بازی با قطع و وصل همراه بود.

مدیر شبکه سه سیما پیش از این تاخیر هفت ثانیه‌ای در پخش بازی‌های جام جهانی را برای رعایت مباحث مربوط به اصول منشوری تایید کرده و در عین حال گفته بود که این تاخیر بیش از این نخواهد شد.

در نهایت از نیمه دوم عادل فردوسی‌پور، گزارش بازی ایران و آرژانتین را از داخل استودیو بر عهده گرفت که به خوبی هم از عهده این گزارش برآمد.

از دیگر نکات پخش زنده‌ی دیدار ایران و آرژانتین، پخش تبلیغ یکی از بانک‌های خصوصی به هنگام معرفی بازیکنان تیم ایران بود؛ به نحوی که در حالی که بینندگان تلویزیون پخش پخش تصاویر مربوط به معرفی بازیکنان تیم کشورمان را نظاره‌گر بودند تا با نحوه آرایش تیم آشنا شوند، به ناگاه تبلیغ این بانک خصوصی به روی آنتن رفت و تا پایان معرفی بازیکنان ایرانی این تبلیغ ادامه داشت!

بر اساس این گزارش ایسنا، بازی ایران و آرژانتین که شامگاه گذشته با نمایش غرورآفرین بازیکنان کشورمان همراه بود‌، در نهایت با تک گل دقیقه 91 مسی به پایان رسید که شرایط ویژه‌ای را برای عادل فردوسی‌پور و همراهانش در استودیوی برنامه «2014» به همراه داشت.

پخش سرودهای حماسی و ملی متناسب با این موقعیت و همچنین بیان صحبت‌های کارشناسی در جهت آرامش‌بخشی به مردم و ستایش بازی بازی غرورآفرین تیم ملی ایران از جمله تمهیداتی بود که فردوسی‌پور و همراهانش در ویژه برنامه جام‌جهانی اندیشیدند.

فردوسی‌پور که در پایان بازی اعلام کرد که به احترام تیم کشورمان کلاه از سر برمی‌داریم، همچنین به هنگام گزارش بازی در نیمه دوم بارها به بینندگان متذکر شد که اگر ایران این بازی را ببازد باز هم از ارزش‌های این تیم چیزی کم نمی‌شود.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان