arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۸۳۲۳
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۱۱ - ۰۱ تير ۱۳۹۳

سالک: با اینترنت و شبکه‌های اجتماعی مخالف نیستیم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشکلی با اینترنت و شبکه‌های اجتماعی نداریم، گفت: مخالفت ما با شبکه‌های صهیونیستی است.

 احمد سالک رییس کمیسیون فرهنگی مجلس و نماینده مردم اصفهان در نطق میان دستور امروز خود در جلسه علنی مجلس، ضمن تبریک درخشش تیم‌های والیبال و فوتبال به وزیر ورزش، گفت: دشمنان اسلام اراده کردند که نور خدا در هدایت جامعه بشری، اندیشه‌های امام (ره) و رهبری را خاموش کنند و به جریان‌سازی در سال‌های 78 و 88 پرداختند اما اراده خداست که با رشد بصیرت مردم و تدبیر رهبری نورش را کامل می‌کند.

وی با اشاره به حوادث اخیر عراق ضمن محکوم کردن آنچه که «عملیات استکبار با کمک عربستان، عراق و ترکیه» خواند، ادامه داد: داعش انتقام شکست از سوریه را می‌خواهد در عراق بگیرد اما عراق را گورستان آمریکایی‌ها خواهد کرد.

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به برگزاری همایش گرامیداشت 3 خرداد در قم، گفت: متاسفانه با سوء تدبیرها این برنامه مورد بهره‌برداری شبکه‌های معاند قرار گرفت و مسئولان حاضر در این برنامه و شهردار قم توسط استاندار تحت فشار گذاشته شدند. دولتی که شعار آزادی بیان می‌دهد به استاندار قم تذکر دهد که از فشار آوردن به شهردار خودداری کند.

سالک همچنین از رییس‌جمهور خواست تا برگزاری جلسه‌ای دستور تامین بودجه برای صندوق بازنشستگی صنایع فولاد را بدهد و ضمن تاکید بر لزوم امر به معروف و نهی از منکر در ماه رمضان، گفت: رییس‌جمهور با توجه به نامگذار سال جاری به بودجه فرهنگی در لایحه بودجه سال 94 توجه کند تا زمینه برای پرداختن به تقویت فرهنگ دینی فراهم شود.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان