arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۸۷۴۶
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۲ - ۰۳ تير ۱۳۹۳
وزیر دولت موسوی:

باید با دشمن مذاکره کرد، نمی‌توانیم تا ابد مبارزه کنیم/ادبیات، واژه‌ها و منطقی که روحانی به کار می‌برند، بسیار مؤثر است

نماینده سابق مجلس ادامه داد: نکته مثبت دیگر دولت آقای روحانی نوع سخن‌گویی ایشان است، ادبیات، واژه‌ها و منطقی که به کار می‌برند، بسیار مؤثر است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سید کاظم اکرمی، عضو  مجلس خبرگان قانون اساسی و مجلس شورای اسلامی در دوره اول و وزیر آموزش و پرورش دولت میرحسین موسوی در گفت‌وگویی به تشریح شرایط کشور در دولت روحانی، مشکلات جامعه در زمان احمدی نژاد، بررسی شخصیت میرحسین موشوی و شرایط دولت او و بیان خاطراتی از سال‌های ابتدایی انقلاب پرداخت.

به گزارش انتخاب، وی در بخشی از این گفت‌وگو با اشاره به اینکه دولت جدید، آرامشی در کشور ایجاد کرده است. گفت: آقای روحانی با انتخاب وزرایی باسابقه مانند مهندس زنگنه، دکتر فرجی‌دانا، آقای هاشمی و وزرای دیگر و تلاش برای جلوگیری از افزایش تورم و افزایش حقوق مستمری‌بگیران و به طور کلی ایجاد جو گفتمان، آرامشی در جامعه ایجاد کرده است.

اکرمی افزود: بحث رئیس‌جمهور مبنی بر اینکه در دانشگاه‌ها و مدارس انتقاد کردن آزاد است، بسیار درخشان و بی نظیر است که دردولت گذشته شاهد آن نبودیم.

وزیر آموزش و پرورش دولت میرحسین با تقدیر ار رفتار دولت در سیاست خارجی گفت:  تلاش‌های وزارت خارجه برای برطرف کردن مشکلات بین‌المللی و حل مسئله هسته‌ای کشورمان در این آرامش مؤثر است. باید با دشمن مذاکره کرد، نمی‌توانیم تا ابد با آنها مبارزه کنیم؛ مردم می‌خواهند که مذاکرات ما با 1+5 به نتیجه برسد.

نماینده سابق مجلس ادامه داد: نکته مثبت دیگر دولت آقای روحانی نوع سخن‌گویی ایشان است، ادبیات، واژه‌ها و منطقی که به کار می‌برند، بسیار مؤثر است.

وی خاطر نشان کرد: آقای روحانی در کابینه خود اعتدال به کار بردند و از کابینه‌ دولت‌های گذشته نیز استفاده کردند؛ مانند آقای مصطفی پورمحمدی که از کابینه آقای احمدی‌نژاد انتخاب شدند. این نکات مثبت و محسوس هستند.

عضو مجلس خبرگان قانون اساسی سابقه آشنایی خود با روحانی را مربوط به قبل از انقلاب دانست و گفت:  آن زمان که ایشان در پادگان نیروی هوایی زندگی می‌کردند چندین بار با ایشان سلام و علیک داشتم و چندین بار سوار ماشین ایشان شدم.

منبع: نامه نیوز
نظرات بینندگان