arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۹۲۳۱
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۱۱ - ۰۶ تير ۱۳۹۳

مذاکره استقلال با دروازه‌بانان بوسنی و غنا

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


مدیرعامل باشگاه استقلال با بیان این که با دروازه‌بانان تیم ملی بوسنی و هرزگوین و غنا برای حضور در استقلال مذاکره ‌کرده‌ایم، گفت: با جاسم کرار هم برای حضور در استقلال مذاکراتی داشتیم و قرار است او به ایران بیاید.

بهرام افشارزاده در حاشیه نخستین مجمع پیشکسوتان ورزش ایران درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال استقلال، اظهار کرد: تمام سعی خودمان را می‌کنیم که در باشگاه استقلال بازیکن سالاری را از بین ببریم. به نظری جویباری و قلعه‌نویی این اختیار را دادم که هر فردی در هر پستی نیاز دارند، با او وارد مذاکره شوند. خو‌شبختا‌نه تاکنون در یارگیری خوب عمل ‌کرده‌ایم و افراد خوبی جذب تیم شدند. خوشحالم استقلال در وضعیت مطلوبی به سر می‌برد .

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره جذب دروازه‌بان خارجی برای این تیم نیز گفت: با دروازه‌بانان تیم ملی بوسنی و هرزگوین و غنا برای حضور در استقلال صحبت ‌کرده‌ایم و برایشان نمونه قرارداد ارسال ‌کرده‌ایم؛ فعلا قرار است برای مذاکرات نهایی به ایران بیایند.

وی درباره به خدمت گرفتن جاسم کرار مهاجم عراقی نیز اظهار کرد: با او هم مذاکره ‌کرده‌ایم و سعی داریم او را جذب کنیم. ان‌شاءالله این بازیکن نیز برای مذاکرات نهایی به زودی به ایران خواهد آمد و امیدوارم با او قرارداد امضا کنیم.

افشارزاده درباره رفتن مهدی رحمتی از استقلال و این که او مدعی شد مدیرعامل باشگاه استقلال هیچ تماسی برای تمدید قراردادش انجام نداده، خاطر نشان کرد: رحمتی خودش این تیم را ترک کرد. من که نباید با او تماس بگیرم چون نظری جویباری مسئول مذاکره با بازیکنان است. من با کدام بازیکن تماس گرفته‌ام که رحمتی دومی‌اش باشد. تمام تلاشم را می‌کنم تا بازیکن سالاری را در استقلال ریشه کن کنم. در این باره قلعه‌نویی و نظری جویباری با بازیکنان مذاکره می‌کنند و من در این کار دخالتی ندارم. همیشه به او احترام گذاشته‌ام و حتی زمانی که کارلوس کی‌روش او را به تیم ملی دعوت نکرد به کی‌روش معترض شدم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در ادامه با اشاره به بازی‌های تیم ملی در جام جهانی 2014 برزیل اظهار کرد: تیم ملی در مجموع عملکرد خوبی داشت و در سه بازی با سه شیوه متفاوت به زمین رفت، اما معتقدم در بازی آخر مقابل بوسنی و هرزگوین به علت خستگی و مشکلات دیگر نتوانست بازی خوب گذشته مقابل آرژانتین را به نمایش بگذارد. امیدوارم تیم ملی ایران با استفاده از این تجارب در جام ملت‌های آسیا موفق شود.

وی درباره واریز قسط دوم استقلال از سوی اسپانسر این تیم نیز خاطر نشان کرد: اسپانسر استقلال چهارشنبه دو میلیارد تومان به حساب باشگاه واریز کرد و در قسط اول خود نیز سه میلیارد تومان به باشگاه داده بود که با این پول‌ها توانستیم مقداری از مشکلاتمان را حل کنیم. قسط بعدی نیز قرار است بیستم تیر ماه به حساب باشگاه واریز شود.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان