arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۹۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۱۳ - ۲۶ بهمن ۱۳۸۹

حدادعادل به موسوی و کروبی: شما شبیه برادر حاتم طایی هستید که در چاه زمزم ادرار کرد

رييس كميسيون فرهنگي مجلس، گفت: كاري كه شما كرديد شبيه كار برادر حاتم طايي است كه وقتي ديد همه به سبب سخاوت‌ها و كرامتهاي اخلاقي و حاتم توجه مي‌كنند و كسي به او توجه ندارد براي معروف شدن در چاه مقدس زمزم ادرار كرد و مشهور شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رييس كميسيون فرهنگي مجلس، با اشاره به حوادث روز گذشته خطاب به موسوي و كروبي گفت: كاري كه شما كرديد شبيه كار برادر حاتم طايي است كه وقتي ديد همه به سبب سخاوت‌ها و كرامتهاي اخلاقي و حاتم توجه مي‌كنند و كسي به او توجه ندارد براي معروف شدن در چاه مقدس زمزم ادرار كرد و مشهور شد.

به گزارش خبرگزاری انتخاب؛ وی در نطق پیش از دستور خود در مجلس گفت: آقايان كروبي و موسوي از طرفداران خود دعوت كردند جدا از حضور باشكوه مردم در راهپيمايي 22 بهمن روز 25 يعني ديروز به خيابانها آمده و تحت عنوان حمايت از مردم مصر با دولت و نظام جمهوري اسلامي ايران مخالفت كنند.

اين عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس افزود: آنان پيش خود حساب كرده بودند اين كار از دو حال خارج نيست يا وزارت كشور اجازه‌ي راهپيمايي مي‌دهد و يا نمي دهد؛ اگر اجازه داد مثل روزهاي اول بعد از انتخابات خرداد 88 همه چيز را آتش زده و خراب مي‌كنند تا در تلويزيون‌هاي آمريكا و اسراييل رسانه‌هاي غربي نشان داده شود كه انقلاب منطقه به ايران هم سرايت كرده است.

حداد عادل ادامه داد: حالت ديگر مورد تصور آنها اين بود كه اگر وزارت كشور اجازه ندهد و نيروهاي انتظامي در خيابانها حاضر شدند باز هم براي رسانه‌هاي دشمنان اسلام و ايران خبر تهيه خواهد شد تا كينه‌ي خود را نسبت به اين انقلاب، امام، رهبري و ملت ايران نشان دهند.

اين نماينده مجلس خاطر نشان كرد: آنها پيش خود حساب كرده بودند كه در هر حال برنده‌ايم، زيرا براي تبليغ عليه نظام خوراك مناسبي در اختيار رسانه‌ها گذاشته‌ايم، اما به آنها مي گوييم كه شما در هر حال بازنده بوده‌ايد و هستيد.

نماينده‌ي مردم تهران گفت: مگر شما نبوديد كه در روز قدس ماه رمضان سال قبل دعوت به تظاهرات كرديد و عده‌اي به نام طرفداري از شما به خيابانها آمدند و با تظاهر علني به روزه خواري شعار " نه غزه نه لبنان" سر دادند.

وي ادامه داد:شما آن روز اين حركت و اين شعارها را محكوم نكرديد و حالا طرفدار مردم مصر شده‌ايد كه بزرگترين خواسته‌ي آنان قطع رابطه‌ي مصربا اسراييل و قرار گرفتن ملت و دولت مصر در كنار مردم مظلوم فلسطين است.

حداد عادل افزود: اصولا بعد از اعلام موضع سريع و شجاعانه و اسلامي و انقلابي رهبر معظم انقلاب اسلامي در نماز جمعه 15بهمن 89 تهران و راهپيمايي عظيم مردم در جمعه 22 بهمن چه نيازي به راهپيمايي و تظاهرات جداگانه بود كه شما زمينه را براي فتنه‌گري منافقين و سلطنت طلبان و دشمنان بي شرم انقلاب اسلامي فراهم كنيد و آب به آسياب دشمنان بريزيد تا بخواهند انقلاب‌هاي مردم مصر و تونس را از مخالفت با آمريكا و اسراييل منحرف سازند؟!

اين نماينده ي اصولگراي مجلس هشتم در ادامه اظهار كرد: كاري كه شما كرديد شبيه كار برادر حاتم طايي است كه وقتي ديد همه به سبب سخاوت‌ها و كرامتهاي اخلاقي و حاتم توجه مي‌كنند و كسي به او توجه ندارد براي معروف شدن در چاه مقدس زمزم ادرار كرد و مشهور شد.

حداد عادل در ادامه گفت: آري ، امروز شما هم در منطقه و در ايران مثل برادر حاتم مشهور شده ايد اما مشهور به خدمت به دشمنان اسلام.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ali
|
PAKISTAN
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۶
0
4
واقعا جای تاسف داره که تریبون نظام دراختیار شما است . در شان مجلس نیست این الفاظ
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۰ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۶
0
2
شما هم شبیه .... نمی گم مردم خودشون می تونن تصور کنن!
حدادی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۰۹ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۷
0
2
آقای عادل بی عدالتی خودرازود ثابت کرده است خداازوی نگذرد
نظرات بینندگان