arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۰۱۹۹
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۰۸ - ۱۲ تير ۱۳۹۳

فرق روحاني با احمدي‌نژاد چیست؟

آنچه از سخنرانی‌های جناب روحانی در مجلس یا دیدار با فرماندهان سپاه یا سایر دستگاه‌ها دیده شده امری است که رهبر معظم انقلاب بارها برآن تاکید کرده و می‌کند و آن ایجاد فضای آرامش در جامعه است که متاسفانه در دولت گذشته کمتر دیده شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
یکی از مشکلاتی که عمدتا در دولت‌های گذشته بخصوص در دولت‌های نهم و دهم می‌توان از آن نام برد ایجاد فضای تنش و التهاب در فضای مدیریتی کشور و منتقل کردن این فضا به سطح جامعه بود.

به گزارش انتخاب، یکی از ویژگی‌هایی که یک رئیس‌جمهور در شرایط بحران باید داشته باشد توانایی القای آرامش و امید به جامعه است چرا که مشکلات و التهابات در تمامی دولت‌ها و در همه برهه‌های زمانی وجود داشته و دارد و این هنر رئیس دولت را می‌طلبد که چگونه از انتقال این فضا به جامعه جلوگیری کند و در عوض مردم را نسبت به آینده روشن امیدوار کند.

 اختلاف در نظر و روش‌های مدیریتی بین همه دستگاه‌ها وجود داشته است اما آنچه باید صورت پذیرد حل و بررسی این اختلافات در بین دستگاه‌هاست. آنچه مردم باید از آن مطلع شوند روند همکاری بین دستگاه‌ها برای حل مشکلات کشور است. مردم جامعه باید همدلی صمیمانه دستگاه‌های مدیریتی کشور را شاهد باشند تا توانایی تحمل فشارها و سختی‌ها را داشته باشند چرا که با مشاهده خدمتگزاران خود که دغدغه حل معضلات و مشکلات آنان را داشته و دارند مردم جامعه نیز به پیشرفت و تعالی کشور امیدوار خواهندشد.

آنچه در دولت احمدی‌نژاد به وقوع پیوست دامن زدن به اختلاف‌نظرها بین دولت و مجلس و دستگاه‌ها بود و هرروز شاهد موضع گیری رئیس دولت در مورد سایر دستگاه‌های کشور بودیم هرچند گاه شاهد کارشکنی‌هایی هم از سوی برخی دستگاه‌های دیگر در کار دولت بودیم اما موضع‌گیری‌های دولت، نامه‌نگاری‌های بین سران قوا و بعضا اظهارنظرات اطرافیان آقای احمدی‌نژاد باعث کاهش آرامش و اعتماد به دولت می‌شد. آنچه اکنون از روند عملکرد دولت یازدهم برمی‌آید افزایش فضای اعتماد بین دولت و سایر دستگاه‌ها حتی با وجود اختلاف‌نظرها و القای آرامش در فضای مدیریتی کشور به مردم است .

 آنچه از سخنرانی‌های جناب روحانی در مجلس یا دیدار با فرماندهان سپاه یا سایر دستگاه‌ها دیده شده امری است که رهبر معظم  انقلاب بارها برآن تاکید کرده و می‌کند و آن ایجاد فضای آرامش در جامعه است که متاسفانه در دولت گذشته کمتر دیده شد. توانایی شخص روحانی در این امر و اهتمام وی بر دامن نزدن به اختلافات امری پسندیده و ستودنی است که امیدواریم این روند دولت یازدهم در عدم ملتهب‌سازی فضای جامعه و القای آرامش به جامعه تا پایان این دولت ادامه داشته باشد و هیچ گاه شاهد بروز اختلاف در دستگاه مدیریتی کشور نباشیم.


منبع: آرمان
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۹
غیر قابل انتشار: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۲
1
11
آرامش خوبه ولي به شرطه اينكه قبل از طوفان نباشه مطمئناً اين روند تا زماني قابل حصول هست كه اميد و انتظاري كه از خرداد92 در بين مردم ايجاد شده تبديل به ياس و سردي نشده باشه. به اعتقاد من آرامشي ارزشمنده كه حاصل تدبير و قاطعيت باشه. متاسفانه عملكرد دولتمردان يازدهم از پارامتر قاطعيت تا حدودي فاصله داره بخصوص در استانداران كه به هيچ عنوان در شرايط خاص پس از دولتهاي نهم و دهم قابل قبول نيست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۲
3
12
میان ماه من تا ماه گردون / تفاوت از زمین تا آسمان است . روحانی و احمدی نژاد دو شخصیت کاملا" متفاوت هستند و نباید مقایسه شوند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۲
دقیقا توی سیاست خارجی با هم متفاوتن این یکی داره کشورو بر باد می ده اون یکی لااقل کشورو نفروخت
توی اقتصادم با هم فرق دارن احمدی نژاد با تمام اشتباهاتش با مسکن مهر خیلیا رو خونه دار کرد روحانی درش رو تخته کرد یارانه به ملت داد روحانی میخواهد یه عده رو حذف کنه اونم فعلا
احمدی نژاد زیرساختها و جاده رو به شدت تکمیل کرد حتی روستاهای درو افتاده
اما تو این دولت اسب تیزروی کارهای عمرانی از نفس افتاده
رزمنده
|
Germany
|
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۲
35
12
احمدي نژاد در برابر قلدران كوتاه نمي آمدولي.......
احمدي نژاد به فكر محرومين بود ولي..............
پاسخ ها
icdet
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۲
اگه منظورت از کوتاه نیامدن در برابر قلدران پخش صدای ضیط شده در مجلس یا صحبت های تند کوچه خیابانی در برابر مقامات دولت های دیگر و تمسخر آنها با لحن بسیار بی ادبانه و دور از اداب دیپلماتیک بود که آبروی ایران و ایرانی را در کل جهان به فنا داد،اره احمدی نژاد در برابر قلدران کوتاه نمی آمد.اگر منظورت از به فکر محرومان بودن پخش کردن کیسه های سیب زمینی رایگان چند روز قبل انتخابات،توهین به شعور همین محرومین مردم در مصاحبه های تلویزیونی و پرداخت ماهی 45 تومان یارانه و افزایش تورم به صورتی که چندین 45 تومان هم حریف این تورم نمیشد آره شما راست میگی.یاد بگیریم در برابر حرف های عوام پسندانه جوگیر نشویم.بفهمیم که دیپلماسی و سیاست قوائد رفتاری خاص خود را دارد.متاسفانه برخی از هموطنان فکر می کنند هر کس که بیشتر توهین کنه،بدون مدرک تهمت بزنه و با ابروی مقامات داخلی و خارجی بازی کنه شخص شجاعی است.خیر این شخص بی ... است نه شجاع.
منصور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۲
4
16
این کجا و آن کجا
نظرات بینندگان