arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۰۶۸۵
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۱۱ - ۱۵ تير ۱۳۹۳

هشدار داعش به فیفا: در قطر جام جهانی برگزار نکنید

در بیانیه منسوب به داعش آمده است: "در صورت برگزاری جام جهانی فوتبال در قطر، این مسابقات شاهد عملیات های انفجاری برای جلوگیری از فساد و لهو و لعب و خرابکاری در سرزمین های دولت خلافت اسلامی خواهد بود."
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

داعش به فیفا درباره برگزاری جام جهانی فوتبال 2022 در قطر هشدار داد.

به گزارش انتخاب،  گروه داعش نزدیک به القاعده مستقر در عراق و سوریه ضمن هشدار به فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) درباره برگزاری جام جهانی فوتبال سال 2022 در قطر ، خواستار انتقال این مسابقات به کشور دیگری شد.

داعش هم اکنون مناطقی در شرق سوریه و شمال و غرب عراق را اشغال و برپایی دولت اسلامی عراق و شام را اعلام کرد. داعش به تازگی نام خود را به دولت خلافت اسلامی تغییر و رهبر خود را به عنوان خلیفه مسلمانان جهان معرفی کرد. داعش از همه مسلمانان جهان خواسته است با خلیفه خودخوانده خود اعلام بیعت کنند.

داعش در مناطق تحت کنترل خود قوانین سختگیرانه ای را به نام اسلام اعمال می کند.

در بیانیه منسوب به داعش آمده است: "در صورت برگزاری جام جهانی فوتبال در قطر، این مسابقات شاهد عملیات های انفجاری برای جلوگیری از فساد و لهو و لعب و خرابکاری در سرزمین های دولت خلافت اسلامی خواهد بود."
 
به نوشته روزنامه الوطن چاپ قاهره، "ابوسیاف انصاری" یکی از رهبران داعش با انتشار نامه ای اعلام کرد:"از سربازان دولت خلافت اسلامی به رئیس فدراسیون جهانی فوتبال آقای جوزف. ما قبل از این موضع خود را درباره برگزاری جام جهانی 2022 فوتبال در قطر اعلام کرده بودیم و اینجا برای بار دوم می گوییم. القاعده در سال 2010 و به هنگام تصمیم گیری درباره این جام جهانی در این باره سخن گفته بود. امیر سابق قطر معصیت شما را خرید تا جام جهانی 2022 را در قطر برپا کند."

وی افزود: "دولت خلافت اسلامی برپا شده است. هیچ جام جهانی در کشوری که نامش قطر است برگزار نخواهد شد زیرا قطر یک امارت اسلامی تحت حکمرانی خلیفه ابوبکر بغدادی امیر مسلمانان خواهد بود. او اجازه فساد، لهو و لعب و خرابکاری در سرزمین مسلمانان را نمی دهد. به همین دلیل به شما پیشنهاد می کنیم کشور دیگری را برای میزبانی جام جهانی معرفی کنید. دولت خلافت اسامی هم اکنون دارای موشک های اسکاد دور برد است که به راحتی به قطر می رسند و آمریکایی ها از این موضوع اطلاع دارند.

موشک اسکاد در نمایش نظامی نیروهای داعش در شهر رقه سوریه



هنوز درباره اصالت این نامه و موضع گیری منابع مستقل اظهار نظر نکرده اند.
نیروهای داعش قبل از این با برگزاری رژه ای در شهر رقه سوریه به عنوان پایتخت حکمرانی شان، سلاح و تجهیزات خود را به نمایش گذاشتند. در این مراسم، یک فروند موشک اسکاد هم به نمایش درآمد.

برگزاری جام جهانی فوتبال در سال 2022 قرار است در قطر برگزار شود. این کشور فعالیت های ساخت و ساز ورزشگاه های میزبان جام جهانی را آغاز کرده است.

اعطای میزبانی جام جهانی 2022 به قطر با انتقاداتی روبه رو شده است. همچنان درباره رای گیری فیفا درباره قطر ابهاماتی وجود دارد و فیفا در حال انجام بررسی ها و تحقیق هایی درباره شایعه رشوه دهی است.

منبع: عصر ایران
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۹
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۵
5
78
آقا یکنفر از داعش بپرسه نظرشون درباره ساپورت چیه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۵
اگه بدونن ساپورت چقد ارزونه میخرن میپوشن پای تروریستاشون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۵
0
25
این کشورای عرب مدافع داعش نوش جونشون
حالا دیگه داعش تو همه کارشون دخالت میکنه
اونهمه رشوه دادن فیفا که قطر میزبان بشه حالا تحویل بگیرن داعش جونشونو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۵
3
11
لهو و لعب؟؟؟
بیچاره فوتبالیستا تو زمین جونشون درمیاد از بس میدون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۵
1
13
از نظر دواعش اینترنت حرام نیست آیا؟؟
حقیقت
|
United States of America
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۵
5
1
آقا یکنفر به این آقای ناشناش بگه چرا مسلمانان اینقدر به ساپورت گرفتن ، چه با اسلحه چه حداقل با چاقو سر بریدن و آدم کشی حاضر آماده هستند؟
نظرات بینندگان