arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۰۸۹۹
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۱۵ - ۱۶ تير ۱۳۹۳

جام بیستم، جام درخشش ذخیره ها

حتی برخی دروازه بان های ذخیره نیز در این هیجان آفرینی نقش داشتند به طوریکه تیم کرول دروازه بان ذخیره هلند، پس از ورود به زمین در دقیقه 120 توانست ناجی این تیم در ضربات پنالتی برابر کاستاریکا شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مسابقات جام جهانی 2014 تا کنون با با عملکرد تحسین برانگیز بازیکنانی چون کلاس یان هونته لار تا روملو لوکاکو، جام درخشش بازیکنان ذخیره بوده است.

به گزارش انتخاب؛ در این جام گل هایی که یکی پس از دیگری توسط بازیکنان ذخیره زده شد چنان لحظات مهیجی را خلق کرد که برای همیشه در خاطره ها باقی خواهند ماند.

حتی برخی دروازه بان های ذخیره نیز در این هیجان آفرینی نقش داشتند به طوریکه تیم کرول دروازه بان ذخیره هلند، پس از ورود به زمین در دقیقه 120 توانست ناجی این تیم در ضربات پنالتی برابر کاستاریکا شود.

در این گزارش به برخی از زیباترین و مهمترین گل هایی که تا کنون توسط بازیکنان ذخیره در جام بیستم به ثمر رسید، اشاره شده است:



** هریس سفروویچ (سوییس 2 - 1 اکوادور)

اوتمار هیتزفلد سرمربی سوییس در حالیکه تیمش یک بر صفر در نیمه نخست عقب افتاده بود، ابتدا مهمدی را وارد زمین کرد تا گل تساوی را به ثمر برساند. وی در ادامه یکبار دیگر تصمیم به تعویض گرفت و با ورود هریس سفروویچ پیروزی تیمش را در دقیقه سوم وقت های تلف شده، تضمین کرد.



** جان بروکس (غنا 1 - 2 آمریکا)

کلاینت دمپسی گل اول را به ثمر رساند اما آندره آیف بازی را به تساوی کشاند. سپس چهار دقیقه مانده به پایان بازی بروکس که به عنوان بازیکن ذخیره وارد میدان شده بود، با ضربه سر خود از گوشه زمین، به قهرمان تیم آمریکا تبدیل شد.



** مروانه فلاینی (بلژیک 2 - 1 الجزایر)

مارک ویلموتس سرمربی بلژیک در برزیل به خوبی از بازیکنان ذخیره خود استفاده کرد. وی در حالیکه یک بر صفر از الجزایر عقب افتاده بود فلاینی را وارد زمین کرد. این بازیکن نیز گل تساوی را زد تا دریس مرتنز در فاصله 10 دقیقه مانده به سوت پایان، گل پیروزی بلژیک را وارد دروازه حریف کند.



** کلاس یان هونته لار (هلند 2 - 1 مکزیک)

هلند در فاصله دو دقیقه مانده به پایان بازی با مکزیک در مرحله یک هشتم نهایی هنوز از این تیم عقب بود که وسلی اسنایدر گل تساوی را به ثمر رساند اما سپس هونته لار با تبدیل یک پنالتی به گل در آخرین دقیقه وقت های اضافه، هلند را راهی مرحله یک چهارم نهایی کرد.



** ممفیس دپای (استرالیا 2 - 3 هلند)

تیم هلند به رهبری لوییس فان خال بعد از اینکه اسپانیا را در نخستین بازی خود شکست داد نتوانست در مقابل استرالیا و درخشش تیم کیهیل، عملکرد در خور انتظاری به نمایش بگذارد اما دیپای با یک شوت بلند، پیروزی را برای تیمش به ارمغان آورد.



** آندره شورله (آلمان 2 - 1 الجزایر)

در دیگر بازی مرحله یک هشتم نهایی، آندره شورله در بین دو نیمه دیدار آلمان و الجزایر که تا آن لحظه بدون گل مساوی بود وارد زمین شد تا ابتدا با یک گل بعد با یک پاس گل زیبا به مسعود اوزیل، طلسم دروازه حریف را بشکند.



** روملو لوکاکو (بلژیک 2 - 1 آمریکا)

ویلموت سرمربی بلژیک در این بازی لوکاکو را در وقت های اضافه وارد مسابقه کرد تا این بازیکن با یک پاس گل و بعد هم یک گل، زمینه صعود تیم خود به مرحله یک چهارم نهایی را فراهم کند.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان