arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۱۶
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۱۴ - ۲۶ بهمن ۱۳۸۹

اظهارات نماینده قم درباره حادثه‌ي انفجار لوله‌ي گاز در قم

نماينده‌ي مردم قم در مجلس شوراي اسلامي گفت: خبث طينت افراد در حادثه‌ي انفجار لوله گاز در استان قم در جاي خود محفوظ است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نماينده‌ي مردم قم در مجلس شوراي اسلامي گفت: خبث طينت افراد در حادثه‌ي انفجار لوله گاز در استان قم در جاي خود محفوظ است.

به گزارش خبرگزاری انتخاب به نقل از ایسنا؛  حجت‌الاسلام‌والمسلمين "علي بنايي"، شامگاه دوشنبه، 25 بهمن، در جلسه‌ي کارگروه اشتغال و سرمايه‌گذاري استان قم، که در تالار امام رضا(ع) استانداري برگزار شد، افزود: بايد از تلاش و غيرت نيروهاي شركت گاز تشکر شايسته‌اي کرد چرا که حل اين مشکل کار باعظمتي بود.

وي با بيان اين که لوله گاز به خوبي وارد مدار شد، خاطرنشان کرد: بايد از افرادي نيز که به قم اعزام شدند تشکر و تقدير شايسته‌اي شود و اين در حالي است که خبث طينت برخي افراد سر جاي خود محفوظ است.

نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي، در بخش ديگري از سخنانش بر لزوم آموزش براي پرسنل فرودگاه بين‌المللي قم تاکيد کرد و گفت: آموزشهاي ضروري براي کادر فرودگاه امري حياتي است و بايد براي اين امر از نيروهاي انساني بومي و نخبه‌ي علمي استفاده شود تا مهاجرت علمي نيز به قم صورت گيرد.

وي همچنين خواستار پالايش سالانه طرحها شد و گفت: طرحهايي که چند سال از تصويب‌شان مي‌گذرد و اجرايي نشده‌اند، بايد از دور خارج شوند چراکه پرداختن بيش از حد به آن صورت خوبي ندارد.

لازم به يادآوري است، شرکت گاز استان قم، صبح جمعه، 22 بهمن، با انتشار اطلاعيه‌اي اعلام كرده بود: خط لوله گازرساني سراسري در کيلومتر 20جاده اراک ترکيد و ساعت 6:30 دقيقه، بسياري از ساختمان‌ها را در قم لرزاند و آسمان بخش وسيعي از اين شهر به طرز عجيبي قرمز رنگ شد.

در اين اطلاعيه آمده بود كه بامداد جمعه بر اثر حادثه‌اي، خط لوله گازرساني سراسري در منطقه سلفچگان قم دچار حريق شد. خوشبختانه اين حادثه با حضور به‌موقع نيروهاي آتش‌نشاني و مأموران شرکت ملي گاز به شکل مناسب کنترل شد و هيچ‌گونه تلفات جاني نيز در پي نداشت.
نظرات بینندگان