arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۲۰۶۳
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۱۹ - ۲۳ تير ۱۳۹۳

جانشین فرمانده کل سپاه: ملت ایران با مقاومت، آرزوهای دشمنان نظام اسلامی را به گور می فرستند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به اینکه ملت ایران با مقاومت آرزوهای دشمنان نظام اسلامی را به گور می فرستند، گفت: ملت ایران ۳۶ سال است با رمز مقاومت در مقابل تمامی تهاجمات دشمنان انقلاب اسلامی ایستادگی کرده است.

سردار حسین سلامی دقایقی پیش در همایش 5 هزار نفری بسیجیان حفاظت حرم مطهر‌رضوی که در رواق دارالحجه برگزار شد، با اشاره به اینکه حضور در این مکان مقدس یک افتخار بسیار بزرگ برای من است اظهار کرد: این مکان نقطه شیفتگی عالم تشیع است.

وی با اشاره به اینکه وقتی از میان شیفتگان حریم ولایت عبور می‌کنم شکوه عظمت تشیع علوی را می‌بینم، تصریح کرد: اگر این جمعیتی که هم اکنون به حفاظت از حریم حضرت علی بن موسی الرضا (ع) می‌پردازند در مسجد کوفه نیز حضور داشتند هرگز اجازه نمی‌دادند ابن ملجم ضربه‌ای را بر فرق امیرالمومنین (ع) وارد سازد.

سردار سلامی با تأکید براینکه این جمعیت مشتاق به هیچ وجه اجازه نمی‌دادند در زمان غدیر‌خم ثمره اصلی ولایت از مسیر خود عدول کند، عنوان کرد: همین حافظان حریم علی بن موسی الرضا(ع) اگر سال 61 هجری در کربلا حضور داشتند اجازه نمی‌دادند که امام حسین(ع) و یارانش به صورت مظلومانه با شهادت برسند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: این جمعیت درس بزرگی را از تاریخ تشیع فراگرفته‌اند و اجازه نمی‌دهند ثمره اصلی تشیع یعنی ولایت از دست برود و تا آخرین قطره خون خود پای ولایت ایستاده‌اند.

وی با اشاره به اینکه 20 سال است از حمله به حریم علی بن موسی الرضا(ع) می‌گذرد، تصریح کرد: 20 سال است خادمان این حضرت اجازه نداده‌اند حادثه دیگری در حریم حضرت علی بن موسی الرضا(ع) اتفاق بیفتد.

سردار سلامی حفاظت از حریم ولایت را یک ویژگی و موهبت الهی دانست و افزود: حافظان حریم رضوی انسان‌های مومنی هستند که جان خود را در طبق اخلاص قرارداده و به نوعی با دشمنان اسلام مبارزه می‌کنند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران حافظان حریم علی بن موسی الرضا(ع) را بسیجیان حاضر در جبهه‌های هشت سال دفاع مقدس دانست و گفت: این توفیق بسیار زیادی است ‌که نصیب تمامی کسانی می‌شود که در این حریم آرمان های اصلی اسلام و انقلاب اسلامی دفاع می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر خود تأکید داشتند که بهشت و جهنم یک ظهور عینی در همین دنیا دارد و کسی که در این دنیا طعم واقعی بهشت را نچشیده باشد در آن دنیا نمی‌تواند در بهشت الهی زندگی کند.

سردار سلامی با اشاره به اینکه بهشت الهی در این دنیا با اعمال نیک انسان‌ها ساخته می‌شود عنوان کرد: هدایت الهی برای ساخت این بهشت نیز به وسیله پیامبران و امامان و درحال حاضر علمای بزرگ اسلام است.

وی گفت: حافظان حرم‌های شیعه از آزادی و آرمان‌های اسلامی دفاع می‌کنند و حاضرند جان خود را نیز در این راه فدا کنند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به اینکه ملت ایران 36 سال است با مقاومت در مقابل تهاجمات دشمنان ایستادگی کرده است، خاطرنشان کرد: جنگ‌های بسیار بزرگی در اطراف منطقه شکل گرفته و یا درحال شکل‌گیری است اما ملت ایران با مقاومت آرزوهای دشمنان را به گور برده است.

وی با اشاره به جنایات آمریکا و متحدین مرتجع منطقه‌ای آن عنوان کرد: جنایتکاران جهانی برای محاصره ایران در آتش تلاش بسیاری کردند اما داستان تبدیل شدن آتش به گلستان حضرت ابراهیم برای ولی ما و ملت ما بارها و بارها تکرار شده است.

جانشین فرمانده سپاه با بیان اینکه در تاریخ کشورها و ملتهای زیادی از صحنه جغرافیا حذف شده‌اند گفت: در مسیر حرکت ملت ما دشمن جنگ تحمیلی را و تحریم‌ها را پیش رو نهاده است اما این ملت مانند معجزه از تمامی این سختی‌ها سربلند بیرون آمده و می‌آیند.
وی افزود: دشمنان تلاش بسیاری کردند تا با تحریم اقتصادی کشور ملت ما را دچار فقر و گرسنگی کنند و اما ملت ما نه تنها مقاومت کرده بلکه هیچگونه فقر و گرسنگی نیز به وجود نیامده است.

سردار سلامی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای بیان کرد: هم اکنون دیپلمات‌های سیاسی ما در مقابل همه قدرتهای جهانی در حال دفاع از منافع ملت ما هستند و درصورتی که همه دنیا برای ضربه زدن به ایران تلاش می‌کنند کشور ما در پناه ولایت فقیه به افتخار پیشرفت و علم دست می‌یابد.

وی اظهار کرد: آنها ما را محاصره می‌کنند اما ما ماهواره به فضا پرتاب می‌کنیم به انرژی هسته‌ای دست پیدا می‌کنیم پالایشگاه، نیروگاه و موشک می‌سازیم و اینها لطف خداوند است که در ذهن ملت ما نور علم و دانش را متجلی می‌کند.

وی با تأکید بر تهاجم فرهنگی دشمن عنوان کرد: آنها با چند هزار ماهواره و ارسال فیلم‌های مبتذل در تلاشند تا اعتقادات دینی ما را از بین ببرند ولی هر سال تعداد جوانان شرکت کننده در اعتکاف بیشتر شده و تهاجم فرهنگی آنها نیز جواب نمی‌دهد.

جانشین فرمانده سپاه با اشاره به تلاش تکفیری های در منطقه گفت: دشمن با به وجود اوردن تکفیری‌ها برای نابودی جهان اسلام تلاش می‌کند ولی با درایت رهبر معظم انقلاب این نقشه هم راه به جایی نخواهد بود و هر روز مردم همانند نگینی زیبا ولایت فقیه را می‌پرسند و استکبار را مأیوس دلسرد و شکست خورده می‌کنند.
منبع: تسنیم
نظرات بینندگان