arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۲۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۱۸ - ۲۶ بهمن ۱۳۸۹

تصویر: دانشجویی که در حوادث روز گذشته کشته شد

دانشجوی دانشگاه هنر تهران در جریان حضور اغتشاشگران در خیابانهای مرکزی تهران به ضرب گلوله منافقان در دم جان باخت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مهر نوشت: دانشجوی دانشگاه هنر تهران در جریان حضور اغتشاشگران در خیابانهای مرکزی تهران به ضرب گلوله منافقان در دم جان باخت.

صانع ژاله دانشجوی رشته نمایش دانشگاه هنر تهران و متولد پاوه بود که طی تیراندازی منافقان مورد اصابت گلوله قرار گرفت و جان باخت.

این تیراندازی توسط یک موتورسوار انجام شده که طی عملیاتش چند نفر را زخمی و این دانشجوی دانشگاه هنر تهران را کشته است.

مهر نوشت: صانع ژاله دانشجوی بسیجی که دوشنبه 25 بهمن ماه در جریان حضور اغتشاشگران در خیابانهای مرکزی تهران به ضرب گلوله منافقان شهید شد به گفته مسئول روابط عمومی بسیج دانشجویی دانشگاههای کشور فردا چهارشنبه تشییع می شود.

هادی قاسمی با بیان این خبر گفت: پیکر "صانع ژاله" چهارشنبه از ساعت 9:30 صبح از مقابل سر در دانشگاه هنر تهران بر روی دستان دانشجویان، اساتید و هنرمندان تشییع می شود.

قاسمی درباره محل خاکسپاری "صانع ژاله" گفت: پیکر این دانشجو در شهرستان پاوه که محل زندگی خانواده اش است آرام می گیرد.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی صبح امروز سه شنبه از مجروح شدن 9 تن از نیروهای امنیتی در تیراندازی‌های روز گذشته خبر داد و گفت: تیراندازی گروهی از منافقان در روز 25 بهمن منجر به کشته شدن یک نفر از هموطنانمان و مجروحیت چند تن دیگر شد.

مهر نوشت: در تجمعاتی که از سوی سران فتنه 25 بهمن ماه در تهران ترتیب داده شده بود آتشی که از سوی اغتشاشگران گشوده شده بود موجب جراحت چهار نفر از حاضرین در تجمعات شد که یک نفر از این افراد به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد. گروهک منافقین روزهای قبل با صدور بیانیه ای رسمی اعلام کرده بود در تجمعات روز دوشنبه تهران شرکت خواهد کرد.
برچسب ها: صانع ژاله
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۰ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۶
0
1
سحام نیوز – در پی شهادت “صانع ژاله” یکی از شرکت کنندگان در راهپیمایی مردمی و مسالمت امیز روز گذشته تهران ( 25 بهمن) از صبح امروز جریان رسانه ای وابسته به اقتدارگرایان تلاش زیادی برایا ستفاده ابزاری از این شهید صورت داده است.
شهید”صانع ژاله” انگونه که خبرگزاری فارس وابسته به سپاه پاسداران گزارش داده است متولد سال 1363 در شهرستان پاوه و از دانشجویان دانشگاه هنر تهران بوده است.
اما این خبرگزاری این شهید و هر چهار نفر زخمی شدگان حوادث دیروز را که با شلیک مستقیم مجروح و به شهادت رسیده اند را “بسیجی” ! قلمداد کرده است.
جریان اقتدارگرا که در جریان حوادث پس از انتخابات ریاست جمهوری گذشته با اقدامات خشن خود نظیر شهادت جمعی از هموطنانمان و راه اندازی بازداشتگاه رسوایی چون “کهریزک” اندک آبرویی برای خود نگذاشته این بار نیز با این اقدام یکبار دیگر نشان داده است که در مرام این افراد ” اخلاق” کوچکترین جایگاه و اهمیتی را ندارد.
این خبرگزاری سال گذشته نیز چند تن از شهدای جنبش سبز را با ترتیب دادن مصاحبه های دروغین بسیجی خواند که بعدها با مصاحبه های خانواده هایشان چیزی جز رسوایی سهم انها نشد.
در همین پیوند خبرگزاری فارس در اقدامی بی شرمانه چنین تیترهایی را از صبح امروز بر خروجی خود قرار داده است ” دانشجویان به خون خواهی از دانشجوی شهید انتقام سختی از موسوی و کروبی خواهند گرفت” یا انکه بسیج دانشجویی بیانیه می دهد و می نویسد که ” خشم انقلابی دانشجویان از ترور دانشجوی بسیجی ! فرو نمی نشیند”
گفتنی است بسیج دانشجویی دانشگاه تهران قرار است در اقدامی پیکر پاک این شهید را فردا ساعت 9:30 از جلوی دانشگاه تهران تشیع کند
نظرات بینندگان