arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۲۸۷۶
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۱۱ - ۲۹ تير ۱۳۹۳

گلوله باران منطقه الشجاعیه غزه/ دهها شهید و زخمی نتیجه حملات شبانه صهیونیست ها

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
به نقل از شاهدان عینی، ده ها گلوله توپ بر منازل ساکنان منطقه الشجاعیه که با نادیده گرفتن ضرب الاجل دشمن صهیونیستی حاضر نشدند خانه های خود را ترک کنند، فرود آمد.

در این جنایت جدید صهیونیست ها، 10 فلسطینی شهید و دهها نفر دیگر زخمی شدند.

گلوله باران منطقه الشجاعیه پس از نیمه شب شروع شد و با آتش گرفتن ده ها خانه، ساکنان آنها مجبور شدند زیر آتش سنگین دشمن صهیونیستی منازل خود را ترک کنند، در حالیکه جان هزاران نفر بویژه کودکان، زنان و سالخوردگان همچنان به علت شدت حملات در معرض خطر جدی قرار دارد.

وزارت بهداشت فلسطین خواستار شده تا به گروه های امدادی و پزشکی اجازه داده شود تا بتوانند برای انتقال زخمی ها و شهدایی که زیر آوار گرفتار شده اند، خود را به منطقه الشجاعیه برسانند.

منابع پزشکی اعلام کرده اند که در بین شهدا، فرزند ˈخلیل الحیهˈ یک عضو دفتر سیاسی ˈجنبش حماسˈ به همراه همسر و دو فرزندش دیده می شود.

منطقه الشجاعیه از بزرگترین مناطق حومه شهر غزه است که دهها هزار فلسطینی در آنجا سکونت دارند.

در شهر رفح نیز پنج فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی شهید شدند که سه نفر از آنها برادر بودند.

بر اساس این گزارش، نیروهای اشغالگر صهیونیست تاکنون نتوانسته اند به محور شرقی که در فاصله 500 متری از مرز با غزه قرار دارد، برسند و این در حالی است که شمار کشته های دشمن صهیونیستی در نبرد شرق غزه 14 نفر اعلام شده است.

ˈگردان های شهید عزالدین القسامˈ شاخه نظامی حماس اعلام کرده که نیروهایش در درگیری های نطقه صفر مرزی در منطقه ˈالتفاحˈ متصل به منطقه الشجاعیه توانسته اند 14 نظامی صهیونیست را به هلاکت برسانند و سلاح های آنها را به غنیمت بگیرند.

رژیم صهیونیستی به مرگ دو نظامی و زخمی شدن پنج نظامی دیگر خود در درگیری های دیشب شرق منطقه الشجاعیه اعتراف کرده است.
منبع: ایرنا
برچسب ها: توپ ، امداد ، آوار ، آتش
نظرات بینندگان