arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۲۹۸۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۲۲ - ۲۹ تير ۱۳۹۳
ادامه جنایات اسرائیل در میان خفقان سازمان های حقوق بشری

قتل عام دهشتناک در شجاعیه ؛ تکرار جنایت «صبرا و شتیلا»

ارتش اسرائیل اوضاع وخامت باری را در منطقه الشجاعیه نوار غزه ایجاد کرده است، به طوریکه براساس گزارش شبکه تلویزیونی الاقصی ، شمار شهدای منطقه شجاعیه در غزه به هشتاد و هفت تن رسیده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


درحالیکه خفقان سازمان ها و گروههای حقوق بشری در برابر جنایات اسرائیل ادامه دارد ، ارتش اسرائیل اوضاع وخامت باری را در منطقه الشجاعیه نوار غزه ایجاد کرده است، به طوریکه براساس گزارش شبکه تلویزیونی الاقصی ، شمار شهدای منطقه شجاعیه در غزه به هشتاد و هفت تن رسیده است.

به گزارش سرویس بین الملل انتخاب ؛ در پی حملات وحشیانه ارتش اسرائیل به منطقه الشجاعیه در نوار غزه شماری از فلسطینیان بی پناه به خاک و خون کشیده شدند.

شمار زیادی از غیرنظامیان فلسطینی در این حملات زخمی شده اند و خودروهای آمبولانس به صورت پی در پی اجساد شهدا و افراد زخمی را به بیمارستان های نوار غزه که با کمبود شدید دارو و تجهیزات پزشکی روبرو هستند منتقل می کنند.

اوضاع در برخی از بخش های منطقه الشجاعیه به حدی وخیم است که خودروهای آمبولانس قادر به حرکت در این نقاط نیستند و اسرائیل نیز به حملات توپخانه ای و هوایی خود به این منطقه ادامه می دهد. این منطقه به تلی ازخاک تبدیل شده وشیون مردم ازهمه جا به گوش می رسد که خواستار کمک هستند.

راننده خودروی آمبولانس گفت: اجساد شهدا در خیابان ها بر زمین افتاده است. اوضاع در منطقه الشجاعیه به حدی وخیم است که نمی توان در آن نقطه رفت و آمد کرده و اجساد شهدا و افراد زخمی را خارج کنیم.

شهروند فلسطینی گفت: مشکل ما در فلسطین در حماس و گروه های دیگر نیست بلکه این اشغالگری اسرائیل است که این بحران را برای ما ایجاد کرده است. اگر بپذیریم که با حماس مشکل داشته باشیم آیا این گروه زنان و کودکان ما را به قتل می رساند و منازل ما را ویران می کند؟

رهبران فلسطيني بمباران هاي رژيم صهيونيستي عليه شجاعيه را قتل عام خواندند     
حملات هوایی و زمینی اسرائیل به شجاعیه را کشتاری وحشیانه خواندند .

به گزارش انتخاب ؛ در این منطقه از غزه دست کم 62 تن در بمباران هایی که مرگبارترین حملات در پنج سال اخیر علیه غزه محسوب می شود به شهادت رسیدند.

براساس بیانیه ریاست تشکیلات خودگردان فلسطینی ، « دولت فلسطینی به شدت کشتار وحشیانه نیروهای اشغالگر اسرائیلی علیه غیر نظامیان بیگناه در شجاعیه را محکوم می کند.»

این بیانیه از جامعه بین المللی خواست بلافاصله در برابر این جنایت جنگی وارد عمل شود.

محمود عباس نیز قرار است یکشنبه با خالد مشعل رئیس دفتر سیاسی حماس در دوحه گفتگو کند.

در شجاعیه ، یک خبرنگار صحنه های کشتار و آشوب را بسیار وحشتناک توصیف کرد . خیابان ها پر از خودروهای سوخته از جمله آمبولانس ها است و اجسادی یکشنبه به طور مداوم از زیر آوارها خارج می شود.

 مسئول وزارت بهداشت غزه: رژيم صهيونيستي بار ديگر جنايات «صبرا وشتيلا» را درالشجاعيه تکرار کرد

مسئول وزارت بهداشت غزه در کنفرانس مطبوعاتی درباره حملات صهیونیست ها به شهرک الشجاعیه گفت: رژیم صهیونیستی با ارتکاب این جنایات وحشیانه بار دیگر کشتار «صبرا و شتیلا» و «دیر یاسین» را در این منطقه تکرار کرد.

به گزارش شبکه تلویزیونی الاقصی، وی تصریح کرد: من نمی دانم آیا کلمه کشتار یا کشتار دسته جمعی یا هر مترداف دیگری می تواند بیانگر این حادثه دلخراش باشد.

مسئول وزارت بهداشت غزه اعلام کرد: رژیم صهیونیستی از بامداد امروز منازل مسکونی را در شهرک «الشجاعیه» هدف قرار داد و پس از بمباران منازل مسکونی به کشتن زنان، کودکان، پیرمردان و غیر نظامیان در این منطقه روی آورد.

وی خاطر نشان کرد: رژیم صهیونیستی برای تکمیل کردن جنایت های خود آمبولانس ها را هدف قرار داد که در نتیجه آن پنج آمبولانس مورد اصابت گلوله نیروهای صهیونیستی قرار گرفت که در جریان این گلوله باران «فواد جابر» یکی از امدادگران صلیب سرخ به شهادت رسید.

وی افزود: نیروهای رژیم صهیونیستی همچنین اجازه ندادند زخمی ها را وارد آمبولانس کنند تا آنها را به بیمارستان منتقل کنند بنابراین مجروحان را در داخل اماکنی که زخمی شده بودند، رها کردند تا آخرین نفس های خود را بکشند.

این مسئول وزارت بهداشت غزه افزود: علیرغم درخواست های صلیب سرخ از جامعه بین الملل و نهادهای رسمی برای یاری رساندن به زخمی های غزه نه تنها به این درخواست های انسانی پاسخی داده نشد بلکه آنها را رها کردند تا آخرین نفس های خود را بکشند.

وی افزود: نیروهای رژیم صهیونیستی همچنین مانع حضور خبرنگاران در صحنه حوادث شدند و به آنها اجازه نقل اخبار و وقایع این جنایات هولناک را ندادند بنابراین تمامی خبرنگاران و روزنامه نگارانی که تلاش کردند خود را به مکان حادثه برسانند

مورد هدف قرار داد که در بین آنها یکی از روزنامه نگاران به نام «خالد حامد» به شهادت رسید.
وی تصریح کرد : نیروهای رژیم صهیونیستی همچنین با هدف قرار دادن مراکز بهداشتی شهروندان فلسطینی را از دسترسی به خدمات بهداشتی محروم کردند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۳۱
غیر قابل انتشار: ۱
اعتدال
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
10
29
مرگ بر اسرائیل مرگ بر امریکا مرگ بر انگلیس و فرانسه و آلمان
قبلا فکر میکردم آمریکا از اسرائیل جداست
الان فهمیدم اصل آمریکاست اسرائیل دست آموز آمریکای جنایتکاره
نظرات بینندگان