arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۳۰۹۷
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۱۹ - ۳۰ تير ۱۳۹۳

فرمانده انتظامی تبریز: ماهواره برای براندازی نظام طراحی شده است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فرمانده انتظامي آذربايجان شرقي گفت: افزایش طلاق در کشور مهمترین نتیجه برنامه های ماهواره ای بوده است.

به گزارش مهر، سردار محسن حسن خاني عصر دوشنبه در جمع فرماندهان انتظامی آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه ماهواره عامل مهم فروپاشي خانواده ها و افزایش آمار طلاق بوده است، گفت: دشمن از توسعه شبکه های ماهواره ای برنامه های پیچیده ای در سر دارد و می خواهد فرهنگ اسلامی خانواده های ایرانی را تغییر دهد.

وی با اشاره به اینکه ماهواره براي براندازي نظام مقدس جمهوري اسلامي طراحی شده گفت: در شبکه های ماهواره ای مبارزه همه جانبه ای با دين، معنويت و اعتقادات مردم کشورمان می شود و باید خانواده ها به این موضوع حساس باشند.

محسن خانی در ادامه به شبکه هاي ماهواره اي به ظاهر شيعي به نام های فدک و امام حسين(ع) اشاره کرد و گفت: عوامل تولید کننده محتوای این شبکه ها با هدف دور کردن دین از جوانان اقدام به تولید برنامه ها و صرف هزینه های زیاد می کنند.

وی هشداری هم به خانواده ها داد و گفت: : برخي فيلم‌هاي خشن از برخی شبکه های ماهواره پخش مي شود که ممکن است بر ضمير ناخودآگاه کودکان تاثير منفي گذارد که باید خانواده ها به این موارد اهمیت قائل شوند.

فرمانده انتظامي آذربايجان شرقي مهمترين راه مقابله با آسيب هاي ماهواره را تقويت فرهنگ خودي و نشان دادن ارزش هاي بالاي آن به جامعه اعلام کرد و گفت: ماهواره همچنین باعث سست شدن پايه هاي اعتقادي جوانان در بر بحث حجاب و عفاف می شود.

حسن خانی با تاکید بر اینکه اقتدار نيروي انتظامي در تامين امنيت اجتماعي در گرو حمايت مردم است، گفت: اعتماد مردم بزرگترين سرمايه اجتماعي نيروي انتظامي است که باید از این سرمایه به نحو مطلوب استفاده کرد.
نظرات بینندگان