arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۳۱۲۹
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۰۴ - ۳۱ تير ۱۳۹۳

وزير جنگ اسرائيل از احتمال فراخوان نيروهاي ذخيره بيشتر خبر داد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
با بالا گرفتن درگیری ها در نوار غزه، وزیر جنگ رژیم اشغالگر قدس از فراخوان شمار بیشتری از نظامیان ذخیره ارتش این رژیم خبر داد.

به گزارش انتخاب ؛ هواپیماهای اسرائیلی همچنان به حملات خود به نوار غزه ادامه می دهند و به گفته ارتش اسرائیل، یک سازه بزرگ در حال ساخت در نزدیکی مرزهای اسرائیل را از بین بردند.
مقامات اسرائیل می گویند حماس تلاش می کند با حفر تونل و نفوذ به خاک اسرائیل، دست به عملیات تروریستی بزند.

مارک رگو سخنگوی دفتر نخست وزیر اسرائیل گفت «اهدافی که ما برای این عملیات در نظر گرفته ایم، حفاظت از مردممان و دفاع برابر راکت هایی است که از غزه پرتاب می کند، همچنین دفاع از آنان در برابر تروریست هایی است که از تونل ها می خواهند وارد اسرائیل شوند. اگر این هدف ها از راه دیپلماتیک به دست آیند، چیز خوبی است.»

وی تصریح کرد «در حال حاضر، حماس راه های دیپلماسی را بسته است و از این رو، ارتش اسرائیل برای دفاع از مردم خود وارد عمل شده است».

در همین حال، موشه یعلون وزیر جنگ اسرائیل گفت «ما آماده ایم تا جایی که لازم باشد، این عملیات را ادامه بدهیم. نیروهایی هستند که هنوز مستقر نشده اند، این نیروها در اطراف نوار غزه مستقر هستند و ما نیروهای ذخیره بیشتری را به کار خواهیم گرفت تا عملیات را تا جایی که لازم باشد، برای رسیدن به هدف های تعیین شده و بازگشت آرامش به همه اسرائیل بخصوص رفع تهدید از نوار غزه ادامه می دهیم».

نظرات بینندگان