arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۳۱۶۷
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۱ - ۳۱ تير ۱۳۹۳

آمادگی بسیج برای اعزام تیم و تجهیزات پزشکی به غزه

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


سازمان بسیج جامعه پزشکی تهران بزرگ به مناسبت در پیش بودن روز قدس، بیانیه‌ای صادر و طی آن، جهت اعزام تیم‌های اضطراری و ارسال تجهیزات پزشکی و بهداشتی به غزه اعلام آمادگی کرد.

متن این بیانیه بدین شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

حسبنا الله و نعم الوکیل

حملات و تجاوزات وحشیانه رژیم اشغالگر فلسطین به باریکه غزه در حالی تداوم می‌یابد که جامعه به اصطلاح جهانی و سازمان‌های به اصطلاح حمایت از حقوق بشر در سکوتی مرگبار چشم خود را بر روی جنایات رژیم صهیونیستی بسته‌اند و تاکنون از هرگونه اقدام بازدارنده سر برتافته‌اند.

به دنبال حملات پی‌درپی رژیم منفور صهیونیست هزاران زن و کودک بی‌دفاع فلسطین زیر گلوله‌ای مرگبار این رژیم به خاک و خون کشیده می‌شوند در حالی که همچنان مراکز بین‌المللی جهانی بر این قتل‌عام انسانی و نسل‌کشی تاریخی دهان فروبسته‌اند و از هرگونه محکومیت سر باز می‌زنند.

اما رژیم صهیونیستی باید بداند که قدرت توخالی و پوشالی آن رژیم تعیین کننده و اداره کننده این نبرد نابرابر نخواهد بود بلکه رزمندگان، زنان و کودکان مسلمان فلسطین این بار پیروز میدان خواهند بود چراکه دریافته‌اند تنها مقاومت و پافشاری بر اعتقادات رمز ماندگاری و اقتدار است.

برابر این سیاست ظالمانه و غاصبانه رژیم صهیونیستی و اربابانشان بر تمامی امت مسلمان، دولت‌های اسلامی و آزادی‌خواهان تمامی جریان‌ها و سازمان‌ها بویژه سازمان کنفرانس اسلامی است تا ضمن محکومیت این اقدامات ظالمانه نسبت به حمایت مردم مظلوم جبهه مقاومت و آرمان فلسطین از هیچ کوششی فروگذار ننمایند و با تأسی از مولا و مقتدایشان امیر مؤمنان علی علیه‌السلام که فرمودند "اگر مسلمانی از کشیده شدن خلخال از پای زن یهودی بمیرد، ملامتی بر او نیست" همچون گذشته با اتحاد و همبستگی و حضور در صحنه، خواری و اضمحلال ابدی این غده سرطانی را پدیدار سازند.

سازمان جامعه پزشکی سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ ضمن تأیید همه‌جانبه از دفاع مظلومانه و مقتدرانه جبهه مقاومت فلسطین از کیان و مرزهای آبی و ارضی و سماعی خود‌ و بنا بر وظیفه انسانی و اعتقادی خویش جنایات رژیم جنایتکار صهیونیستی را محکوم می‌نمایند و آمادگی خود را جهت اعزام تیم‌های اضطراری و ارسال تجهیزات پزشکی و بهداشتی اعلام می‌دارد و نیز از کلیه جامعه پزشکی کشور دعوت به شرکت در راهپیمایی عظیم روز قدس می‌نماید.»

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان