arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۳۲۷۲
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۲۳ - ۳۱ تير ۱۳۹۳

آزادی 24 زندانی غیر عمد در بوشهر

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
در جشن گلریزان آزادی زندانیان غیر عمد استان بوشهر، 24 زندانی غیر عمد استان ازاد شدند.

به گزارش مهر، مدیرعامل ستاد دیه استان بوشهر بعد از ظهر سه‌شنبه در این آئین اظهار داشت: این ستاد پیگیری های بسیار زیادی را برای برگزاری جشن‌های گلریزان در نقاط مختلف استان بوشهر داشته است تا بتوانیم کمکی به زندانیان نیازمند داشته باشیم.

سید اسماعیل موسوی ادامه داد: در استان بوشهر مردم همواره مشارکتی مطلوب و مناسب برای آزادی زندانیان غیر عمد داشته‌اند و امسال نیز شاهد این حضور بوده ایم که نسبت به سال گذشته دارای ابعاد گسترده‌تری بوده است.

وی با اشاره به رتبه نخست استان بوشهر از نظر برگزاری جشن‌های گلریزان در بین سایر استان‌های، تصریح کرد: امسال 23 جشن گلریزان به منظور آزادی زندانیان غیر عمد استان بوشهر برگزار شده است.

109 زندانی استان بوشهر در انتظار آزادی

مدیرعامل ستاد دیه استان بوشهر به آمار زندانیان سال گذشته استان بوشهر در سال گذشته اشاره کرد و بیان داشت: 116 نفر زندانی جرایم غیر عمد استان بوشهر در سال گذشته با کمک افراد خیر و رضایت شاکیان آزاد شدند و به کانون خانواده خود برگشتند.

وی اضافه کرد: 109 نفر از زندانیان استان بوشهر که در سه زندان بوشهر، دشتی و دشتستان حضور دارند دارای شرایط آزادی هستند که برای ازادی این افراد به 135 میلیارد ریال نیاز است.

موسوی تاکید کرد: حضور سرپرستان خانواده‌ها در زندان دارای تبعات بدی است که باید تلاش شود تا زمینه بازگشت زندانیان جرایم غیرعمد به کانون خانواده فراهم شود و شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی باشیم.
نظرات بینندگان