arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۳۳۲۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۱۱ - ۰۱ مرداد ۱۳۹۳

مقصد کریم انصاریفرد مشخص شد/ دلیل منتفی شدن حضور در استقلال

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
کریم انصاریفرد یکی از بازیکنان لیگ برتری است که هنوز تیم خود را مشخص نکرده است و با پایان یافتن مهلت نقل و انتقال لیگ چهاردهم این بازیکن ملی‌پوش دست کم تا نیم فصل شرایط بازی در تیم‌های داخلی را ندارد.

انصاریفرد که در بازگشت از جام جهانی خود را از رسانه‌ها و محافل فوتبال دور نگه داشته است مذاکرات مفصلی را با باشگاه استقلال انجام داد و به گفته نظمی مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی به آنها نیز قول داد در صورتی که بخواهد در ایران به فوتبال خود ادامه بدهد اولویتش تیم تراکتورسازی خواهد بود.

این بازیکن البته امیدوار بود که در جام جهانی برای تیم ملی به میدان برود و نظر باشگاه‌های اروپایی را به خود جلب کند که فرصت آنچنانی برای بازی کردن پیدا نکرد. با این حال انصاریفرد از طریق مدیر برنامه‌هایش به پیشنهادهای چند تیم روسی چراغ سبز نشان داد و امیدوار است که به این لیگ بپیوندد.

افشارزاده مدیرعامل باشگاه استقلال نیز در گفتگو با خبرنگار مهر در این باره عنوان کرد: ما با انصاریفرد مذاکرات خوبی داشتیم ولی او در اواسط مذاکراتش عنوان کرد که با یک تیم روسی به توافق رسیده و قصد دارد همین روزها به روسیه سفر کند تا قراردادش به امضاء برسد برای همین دیگر مذاکراتمان را ادامه ندادیم و پرونده او را بستیم.

منبع: مهر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
14
76
الان سه ساله که انصاری فرد بد بازی می کند و کلی تیم به دنبال او هستند و قراردادهای خوبی می بندد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
این به دلیل عدم توجه به فوتبال پایه است که معدوی بازیکن نامدار بین تیمها جا به جا می شوند
نظرات بینندگان