arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۳۳۲۸
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۱۱ - ۰۱ مرداد ۱۳۹۳

واکنش فیفا به اوضاع غزه

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
جوزف سپ بلاتر رییس فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا)با ابراز نگرانی از وضعیت مردم غزه گفت : وضعیت اسفبار مردم بی گناه فلسطین در غزه ناشی از تجاوز وحشیانه رژیم صهیونیستی به این منطقه است.

بلاتر پس از دیدار با جبریل الرجوب رییس فدراسیون فوتبال فلسطین در مقر فیفا در زوریخ اظهار کرد: از این که عده ای از فوتبالیست های فلسطینی وخانواده های آنان در غزه کشته شدند ، احساس غم و اندوه می کنم .

به دنبال هجوم وحشیانه و همه جانبه رژیم صهیونیستی به مردم بی دفاع فلسطین در غزه تاکنون بیش از 600 نفر به شهادت رسیدند و حدود 3 هزار و500 نفر مجروح شدند که دراین میان تعدادی از ورزشکاران فلسطینی و خانواده های آنان بر اثر این تجاوز بی رحمانه شهید یا زخمی شدند .

بلاتر تهاجم رژیم صهیونیستی به غزه را محکوم کرد و افزود:شعار جامعه جهانی فوتبال اتحاد ،صلح و دوستی است و این پیام اخیرا در تمام 64مسابقه فوتبال جام جهانی در برزیل ارایه شد و ما امیدواریم صلح در این منطقه از دنیا برقرار شود.

رییس فدراسیون فوتبال فلسطین نیز در این دیدار گفت: ما از کوشش های رییس فیفا برای توسعه زیرساخت ها و پیشرفت فوتبال در فلسطین سپاسگزاریم گرچه که دشواری هایی بر سر راه تحقق این خواسته ها همواره ایجاد می شود.

وی افزود: ایمان داریم که فوتبال می تواند به عنوان پل دوستی میان ملتها ایفای نقش کند.

رییس فدراسیون فوتبال فلسطین خاطرنشان کرد: از این که تعدادی ورزشکار و فوتبالیست فلسطینی دراین تجاوز جان باختند احساس غم و اندوه فراوان می کنم .

منبع: ایرنا
برچسب ها: فیفا ، شهادت ، فدراسیون ، تجاوز
نظرات بینندگان