arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۳۳۹۵
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۲۰ - ۰۱ مرداد ۱۳۹۳

3 کشته و مجروح در واژگونی تریلر

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
واژگونی یک دستگاه تریلر در جاده مواصلاتی نسیم شهر حد فاصل پایانه حمل و نقل استان تهران سه کشته و مجروح بر جای گذاشت.

به گزارش مهر، این حادثه که ظهر امروز در منطقه ای حدفاصل نسیم شهر به سمت اولین بریدگی پایانه حمل و نقل استان تهران رخ داد منجر به فوت راننده و مجروح شدن دو سرنشین دیگر این خودرو شد.

رئیس سازمان آتش نشانی نسیم شهر که در محل حادثه حضور داشت در تشریح حادثه اظهار داشت: بر اساس شواهد موجود در این حادثه ابتدا داخل کابین تریلر دچار آتش سوزی می شود و راننده نیز درحالیکه خودرو سرعت چندانی نداشت خود را سریع به بیرون پرت می کند که متاسفانه به دلیل شدت جراحات وارد جان خود را از دست می دهد.

برخودر تریلر واژگون شده با خودروی حمل پول

محمد توسلی عنوان کرد: زمانیکه کنترل از دست راننده خارج می شود، تریلر به طرف بلوار روانه شده و پس از برخورد با چند درخت و مانع بر کف خیابان واژگون می شود و ازآنجاکه دو نفر همراه نیز در این خودرو بودند، پس از وازگونی دچار جراحاتی می شوند که با حضور نیروهای امدادی و اورژانس به مراکز درمانی اعزام شدند.

این مسئول متذکر شد: در زمان وازگونی تریلر، یک دستگاه خودرو حمل پول متعلق به یکی از بانکهای دولتی نیز در حال تردد بوده که از قسمتی از کابین این خودرو به تریلی در حال واژگون برخورد می کند و خوشبختانه هیچ تلفات جانی به همراه نداشت.

تاخیر اورژانس عامل فوت راننده بود

همچنین حسین خان محمدی، هادی قهرمانی، ولی درستکار و عیسی حسنلو از اعضای شورای شهر که در محل حادثه حضور داشتند تاخیر اورژانس را عامل فوت راننده دانستند و خواستار پاسخگویی دانشگاه علوم پزشکی ایران و شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهارستان شدند.

ولی درستکار در حاشیه این حادثه به خبرنگار مهر گفت: محل حادثه تا اورژانس نسیم شهر کمتر از 100 متر فاصله دارد و جای بسی تاسف است که این پایگاه از حداقل امکانات برای نحات جان این راننده  استفاده نکردند.

شورای شهر موضوع را پیگیری می کند

وی ادامه داد: چنین وضعیتی نیز چندی پیش رخ داده بود که اورژانس با دو ساعت تاخیر در محل حاثه حاضر شد، به طور قطع شورای اسلامی نسیم شهر این موضوع را به جد پیگیری خواهد کرد تا خاطیان و مقصران اصلی مشخص شوند.

یکی از شاهدان عینی حادثه نیز اظهار داشت: راننده تریلی حدود 40 دقیقه پس از پرت شدن به بیرون از خودرو هنوز بر کف خیابان نفس می کشید و زمانیکه با اورژانس 115 تماس گرفتیم گفتند نداریم به اورژانس گلستان اطلاع دهید.

مجید رستگاری گفت: واقعا جای تاسف دارد، من شاهد وقوع حاددثه بودم و مجروحین را بر کف خیابان دیدم اما برای انجام کاری محل را ترک کردم و حدود 50 دقیقه بعد حین بازگشت در کمال تعجب هنوز مجروحین بر کف خیابان بودند.
نظرات بینندگان