arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۳۴
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۱۸ - ۲۶ بهمن ۱۳۸۹

خباز: انتظار داریم که نخبگان سياسي از حرکات غير قانوني اجتناب نمايند

عضو فراکسيون اقليت مجلس تاکيد کرد: اصلاح طلبان مجلس شوراي اسلامي ضمن تبعيت و بيعت مجدد با آرمان هاي امام راحل و منويات مقام معظم رهبري و قانون اساسي و دستاوردهاي ارزشمند انقلاب اسلامي ايران همگان را دعوت به قانون و پرهيز از هرج و مرج مي کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
عضو فراکسيون اقليت مجلس تاکيد کرد: اصلاح طلبان مجلس شوراي اسلامي ضمن تبعيت و بيعت مجدد با آرمان هاي امام راحل و منويات مقام معظم رهبري و قانون اساسي و دستاوردهاي ارزشمند انقلاب اسلامي ايران همگان را دعوت به قانون و پرهيز از هرج و مرج مي کنند.

به گزارش مهر، محمدرضا خباز نماينده کاشمر و عضو فراکسيون اقليت مجلس به عنوان آخرين ناطق امروز مجلس در جلسه علني پشت تريبون قرار گرفت.

وي گفت: حماسه 22 بهمن نشان داد که مردم عزيز ايران بر منويات سال 1357 و اهداف بلند امام راسخ و استوار و از دستاوردهاي انقلاب اسلامي خويش با تمام توان حمايت و پشتيباني مي کنند.

خباز ادامه داد: لذا انتظار نمي رفت پس از آن حماسه باشکوه، دعوت به تجمع ديگري در مرکز کشور که امروز همه نگاه ها به سوي آن است اتفاق افتاد. چونکه صد آيد نود هم پيش ماست.

نمايندگان اصولگرايي که پيش از اين در حمايت از اظهارات حداد عادل به عنوان ناطق ميان دستور مجلس شعار سر داده بودند همچنان در جلوي تريبون مجلس ايستاده و پس از اين گفته هاي خباز فرياد احسنت احسنت سر دادند.

خباز گفت: امروز بيش از هر زمان ديگري نياز به وحدت کلمه داريم از يک طرف آزاديخواهان دنيا به تاسي از انقلاب مردمي ما يکي پس از ديگري در صدد حکومت هاي مردمي هستند که نمونه بارز آن تونس و مصر است و از طرفي ديگر دشمنان قسم خورده زخمي شده ما يعني استکبار جهاني کينه توزي خود را به اوج رسانده است و از طرفي منافقان مزدور در صدد ترور مردم برآمده اند و با ترورهاي کور سعي در نااميدي مردم دارند.

عضو فراکسيون اقليت مجلس خاطر نشان کرد: بنابراين همه علاقه مندان به نظام در هر کسوت و لباسي که هستند بايد پايبندي خود را به وحدت کلمه اثبات نمايند و اميد دشمنان خارجي وداخلي را به نا اميدي مبدل کنند. چرا زمينه ناراحتي دوستان انقلاب و خوشحالي دشمنان نظام را فراهم کنيم که به شهادت رسيدن يک نفر بسيجي آن هم در 25 بهمن امسال بينجامد و اموال عمومي و شخصي مردم مورد صدمه قرار گيرد و دشمنان کشور از آب گل آلود ماهي طمع خود را بگيرند. مگر اين کلام ماندگار از امام به ما نرسيده است که فرمود پشتيبان ولي فقيه باشيد تا کشورتان آسيب نبيند؟

نمايندگان اصولگراي مجلس که همچنان جلوي تريبون ايستاده بودند پس از اين سخنان خباز يکصدا شعار مرگ بر ضد ولايت فقيه، سر دادند.

خباز ادامه داد: که چه حادثه واقعي اکنون از اتفاقات داخلي و خارجي بالاتر، و کدام پشتوانه فکري و معنوي در عصر غيبت امام زمان بالاتر از ولايت فقيه است؟ انتظار فرزندان انقلاب و امام اين است که همگان با هر تفکر جناحي و سياسي شرايط حساس فعلي را درک کنيم و به وصيت سياسي - الهي آن عزيز سفر کرده توجه ويژه اي داشته باشيم تا کشور آسيب نبيند.

وي گفت: اصلاح طلبان مجلس شوراي اسلامي ضمن تبعيت و بيعت مجدد با آرمان هاي امام راحل و منويات مقام معظم رهبري و قانون اساسي و دستاوردهاي ارزشمند انقلاب اسلامي ايران همگان را دعوت به قانون و پرهيز از هرج و مرج دارند و انتظار دارند تمام نخبگان سياسي از حرکات غير قانوني اجتناب نمايند زيرا محوريت قانون موجبات وحدت کلمه را فراهم خواهد کرد.

مهر نوشت: نمايندگان مجلس که تا پايان نطق خباز مقابل تريبون ايستاده بودند و به سخنان وي گوش مي دادند در پايان سخنان خباز همچنان شعارهاي خود عليه موسوي و کروبي را تکرار کردند و خواستار اعدام آنها شدند.
نظرات بینندگان