arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۳۴۰۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۲۱ - ۰۱ مرداد ۱۳۹۳

درخواست نمایندگان برای پاسخگویی دولت قبل

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از نگارش نامه 110 نماینده به علی لاریجانی برای تخصیص زمان پاسخگویی به مسئولان دولت قبل پیرامون جذب و استخدام‌ها خبر داد.

مسعود میرکاظمی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از نگارش نامه 110 نفر از نمایندگان خطاب به علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی به منظور اختصاص وقت به مسئولان دولت قبل برای ارائه توضیح پیرامون استخدام‌ها و جذب خبر داد.

وی در بیان جزئیات نامه مذکور اظهار داشت: این نامه پیرامون گزارش آقای عسگری‌آزاد (جانشین معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور) درباره نیروی انسانی بود، زیرا پس از اظهارات آقای عسگری‌آزاد، آقای فروزنده معاون نیروی انسانی دولت قبل و آقای حاجی بابایی وزیر سابق آموزش و پرورش مطالبی را به خانه ملت ارائه دادند که قابل تأمل بود یعنی آن توضیحات گزارش آقای عسگری آزاد را به طور کامل رد می‌کرد و همین موضوع دغدغه نمایندگان برای نگارش آن نامه شد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: با توجه به مباحث مطرح شده از سوی آقای فروزنده نمایندگان به این جمع‌بندی رسیدند که لازم است مسئولان دولت قبلی نیز گزارشی از روند فعالیت‌ها ارائه کنند تا در نهایت مجلس با کسب اطلاعات جامع و نه به صورت یکطرفه تصمیم‌گیری کند.


نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۵
غیر قابل انتشار: ۰
سيد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
0
10
كاش نمايندگان در راستاي حقوق مردمي كه با ميدي آنها را روانه مجلس كرده اند درخواست محاكمه دولتمردان قبلي وبرخورد با فسادهاي آنها نيز ميشدند!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
0
13
اون عزیزان بهتره در دادگاه پاسخگو باشند.
نظرات بینندگان