arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۳۵۵۸
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۲۰ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۳

باب پيترز: قوچان‌نژاد در پروژه من است

رضا قوچان نژاد از فردا کارش را نزد تيم چارلتون اتلتيک آغاز مي‌کند اما اين احتمال وجود دارد که به تيمي ديگر منتقل شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رضا قوچان نژاد از فردا کارش را نزد تيم چارلتون اتلتيک آغاز مي‌کند اما اين احتمال وجود دارد که به تيمي ديگر منتقل شود.

ستاره ايران در جام جهاني 2014 پس از آنکه در بازي‌هاي برزيل حاضر شد،‌ مورد توجه تيم‌هاي عربي از خاورميانه قرار گرفت. همين مساله باعث شد هياهويي در تيم انگليسي او ايجاد شود.

فارس، در اين ارتباط باب پيترز، مربي چارلتون پس از باخت يک بر صفر شب گذشته تيمش در ابسفيلت اظهار داشت:‌ هيچ اتفاقي در زمينه نقل و انتقالات صورت نگرفته و رضا فردا به تمرينات بازخواهد گشت. مي‌خواهم با او صحبت کنم چون نيازمند فرصت استراحتي بعد از حضور در جام جهاني بود. محور صحبتم اين است که متوجه شوم برنامه‌اش چيست. چون براي من بازيکني مهم است و بايد ببينم مي‌خواهد در چارلتون ادامه دهد يا خير. اگر نمي‌خواهد با چارلتون باشد، پس لزومي ندارد که با تيم نخست باشگاه تمرين کند. فقط کافيست او به من بگويد مي‌ماند يا مي‌خواهد برود.

اين مربي ادامه داد: مهم‌ترين نکته همين است که گفتم زيرا ما تيم خيلي خوبي داريم. تيمي که قابليت رقابت دارد و مي‌خواهيم اين قابليت را در تيم همچنان افزايش دهيم. پس مي‌خواهيم بازيکناني داشته باشيم که صددرصد روي حضور در چارلتون تمرکز کنند. اگر او مي‌خواهد برود، مشکلي نيست. چون واقعا لياقتش را دارد. برايش بهترين‌ها را هم آرزو مي‌کنيم اما اگر مي‌خواهد بماند، لازم است که آماده شود. اما اگر مي‌خواهد برود، مي‌تواند براي آماده شدن و انتقالش با تيم زير 21 ساله‌ها تمرين کند.

پيترز همچنين در مورد اين که تا چه حد بحث انتقال رضا قوچان نژاد مطرح است،‌افزود:تنها چيزي که مي‌دانم اين است که او از باشگاه در مورد شرايط احتمالي انتقالش سئوال کرده است. ما هم به او اطلاع داديم مي‌تواند برود. اما وقتي فردا به تيم بيايد، لازم است با او صحبت کنم تا برنامه‌اش را بدانم. اکنون مي‌خواهيم منتظر بمانيم تا مشخص شود چه اتفاقي مي افتد. اما براي من بسيار مهم است که بگويد مي‌ماند و مي‌‌خواهد بازهم با چارلتون همکاري کند. او در پروژه من است و خيلي خوشحال مي‌شوم که او را درتيمم داشته باشم. او مي‌تواند بازيکن بهتري هم شود.

وي در مورد اين که کدام تيم از خاورميانه او را مي‌خواهد، نيز اظهار داشت: دراين مورد هيچ چيز نمي‌دانم.تنها نکته‌اي که مي دانم اين خبر است که او به تمرينات فردا مي‌آيد.
نظرات بینندگان