arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۳۶۰۰
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۰ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۳

پورمحمدی: عمر رژیم صهیونیستی رو به پایان است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
وزیر دادگستری گفت: پایداری و مقاومت مردم فلسطین و غزه سقوط رژیم صهیونیستی را نوید می دهد و روند انحطاط این رژیم جعلی که همزمان با شکل گیری انقلاب اسلامی آغاز شده، هم اکنون شتاب گرفته است.
حجت الاسلام ˈمصطفی پورمحمدیˈ صبح امروز (جمعه) در فرودگاه بین المللی شیراز به خبرنگاران اظهار کرد: جنگ بین رژیم صهیونیستی و مبارازن فلسطینی و غزه یک جنگ غیرانسانی، نابرابر و عاری از همه شاخصه های انسانی و همراه با خشونت است.

وی گفت: ملت فلسطین ملتی از هر جهت محروم و با حداقل امکانات و در بدترین شرایط به حیات خود ادامه می دهد و این در حالی است که در طرف مقابل دشمن با همه امکانات و ظرفیت ها و با پشتیبانی سران کشورهای غربی و عربی به جنگ با ملت آزادیخواه فلسطین برخاسته است.

حجت الاسلام پورمحمدی با بیان این مطلب که در این جنگ نابرابر حکایت حاکمیت اراده ها بخصوص سنت الهی و حاکمیت حق بر ظالمین است اظهار داشت : ملت فلسطین حدود 20 روز است که با اراده کامل و مقاومت مقابل دشمن ایستادگی کرده و این شاخصه ها شرایط را برای دشمن تا بن دندان مسلح نیز دشوار کرده است.

وی گفت: امروز به لحاظ سیاسی و بین المللی و روانی و تبلیغاتی فشار سنگینی بر رژیم صهیونیستی در جهان ایجاد شده، طوری که احساسات مردمی علیه این رژیم غاصب در تمامی نقاط دنیا برانگیخته و جریحه دار شده و اینها دستاوردهای بزرگی برای امت اسلامی است.

حجت الاسلام پور محمدی یادآور شد: روز قدس نماد مقاومت و حمایت و پشتیبانی از ملت مظلوم فلسطین است که همگان باید نقش خود در این مبارزه را بخوبی ایفا کنند.

وزیر دادگستری برای شرکت در آیین راهپیمایی روز جهانی قدس و سخنرانی در این آیین به شیراز سفر کرده است
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان