arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۳۶۵۰
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۱۶ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۳

شهادت کودک فلسطینی در تهاجم روز جمعه رژیم صهیونیستی به غزه

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ایرنا – با شهادت 23 فلسطینی دیگر از جمله یک کودک در تهاجم روز جمعه ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه، مجموع شهدای فلسطینی از هنگام آغاز این حملات، به 807 تن افزایش یافت.

به گزارش شبکه خبری اسکای نیوز، در تازه ترین هجوم ارتش صهیونیستی به نوار غزه، یک کودک فلسطینی در محله ˈشجاعیهˈ بر اثر اصابت تیر تک تیراندازان ارتش این رژیم به شهادت رسید.

همچنین 2 فلسطینی دیگر نیز براثر هدف قرار گرفتن خودروی شان در وسط غزه به شهادت رسیدند.

در تهاجم 19 روزه ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه تاکنون 5 هزار و 220 فلسطینی دیگر نیز زخمی شده اند.

رزمندگان مقاومت فلسطین نیز اعلام کردند که در درگیری های روز پنجشنبه با نظامیان این رژیم، 12 تن از آنان را به هلاکت رسانده اند.

گردان های قدس شاخ نظامی جنبش جهاد اسلامی اعلام کردند: 4 نظامی رژیم صهیونیستی را در عملیات غافلگیرانه در شرق محله ˈشجاعیهˈ به هلاکت رسانده و یک تن دیگر را زخمی کرده اند.

گردان های قسام نیز اعلام کردند: 8 نظامی رژیم صهیونیستی را در شرق محله ˈالتفاحˈ به هلاکت رسانده اند.

این در حالیست که ارتش اسراییل امروز تنها به کشته شدن 3 تن از نیروهایش اعتراف کرده است.

همچنین قرار است نشست هیات دولت امنیتی رژیم صهیونیستی امروز برای بررسی گسترش و تشدید بیشتر عملیات نظامی زمینی در نوار غزه، برگزار شود.

به گفته منابع رژیم صهیونیستی، در این نشست همچنین پیشنهاد ˈجان کریˈ وزیر امور خارجه آمریکا درباره برقراری آتش بس در نوار غزه بررسی خواهد شد.

در تهاجم نظامی رژیم صهیونیستی که از 17 تیر علیه غیرنظامیان فلسطینی ساکن نوار غزه آغاز شد، تاکنون ده ها هزار فلسطینی دیگر آواره شده اند.

خاورم**1486**1275
نظرات بینندگان