arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۳۶۵۸
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۱۸ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۳

گرد و خاک آسمان تهران را تیره می کند/ تهران گرمتر می شود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: تحلیل نقشه های پیش یابی هواشناسی مبین این است که طی دو روز آینده در جنوب خراسان رضوی، خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان شاهد پدیده باد و گرد و خاک خواهیم بود.

در این مدت در منطقه زابل، در بعضی ساعات به صورت توفان گرد و خاک خواهیم داشت و طی روز جاری نیز قسمت های مرکزی خلیج فارس مواجی خواهد بود که به تدریج از میزان آن کاسته می شود.

همچنین طی سه روز آینده شرق دریای عمان و در روز یکشنبه هفته آینده دریای خزر مواجی خواهد بود و پیش بینی می شود از اواسط وقت روز جاری تا روز یکشنبه آینده در نیمه شمالی کشور افزایش نسبی دما خواهیم داشت.

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی کشور در خصوص هوای تهران نیز گفت: هم اکنون دمای هوای تهران به بیش از ۳۶ درجه بالای صفر رسیده، رطوبت نسبی هوا حدود ۱۴ درصد، سرعت وزش باد از جهت شرقی تهران حدود ۱۴ کیلومتر بر ساعت و کمینه و بیشینه امروز هوای تهران نیز بین ۲۷ تا ۴۰ درجه خواهد بود.

ˈاحد وظیفهˈ با بیان اینکه پیش بینی می شود کمینه و بیشینه هوای تهران طی روز جمعه این هفته بین ۲۵ تا ۳۹ درجه بالای صفر باشد، گفت: کمینه و بیشنبه هوای تهران روز شنبه آینده بین ۲۶ تا ۴۰ درجه بالای صفر خواهد بود و آسمان تهران نیز در این روز همراه با غبار محلی و گاهی همراه با وزش باد پیش بینی می شود.
نظرات بینندگان