arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۳۶۸۶
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۲۱ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۳

حماس فرودگاه بن گوریون را هدف قرار داد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین ˈحماسˈ روز جمعه اعلام کرد: 3 فروند راکت به سوی فرودگاه بین المللی ˈبن گوریونˈ در حوالی تل آویو در سرزمین های اشغالی فلسطین شلیک کرده است.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از شهر غزه در سرزمین های فلسطینی، این حمله یک روز پس از آن صورت گرفت که شرکت های هواپیمایی آمریکایی و اروپایی، پروازهای خود را به سرزمین های اشغالی پس از دو روز تعلیق از سرگرفتند.

شاخه نظامی حماس در بیانیه خود افزود: گردان های قسام پیش از ظهر با شلیک 3 فروند راکت ˈام 75ˈ، فرودگاه بن گوریون را هدف قرار دادند.

سازمان های هوانوردی اتحادیه اروپا و آمریکا، پس از اصابت یک فروند راکت به نزدیک باند های فرودگاه بن گوریون در حومه تل آویو در روز سه شنبه ، تمامی پروازهای تجاری و مسافری را به این مقصد لغو کردند که منجر به مسدود شدن کامل ارتباط هوایی رژیم صهیونیستی با جهان خارج و خشم شدید این رژیم شد.

حماس تعطیل شدن مسیرهای ارتباط هوایی رژیم صهیونیستی را با دنیای خارج یک پیروزی در واکنش به تهاجم 19 روزه رژیم صهیونیستی به نوار غزه ذکر کرد.

تاکنون در جریان حمله رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی نوار غزه، بیش از 800 فلسطینی شهید و بیش از 5 هزار تن دیگر زخمی و آواره شده اند.
منبع: خبرگزاری ایرنا
نظرات بینندگان