arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۳۸۱۸
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۲۱ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۳

حماس:اگرمحاصره غزه پايان نيابد،پروازها به فلسطين اشغالي را فلج مي‌کنيم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
یکی از رهبران جنبش حماس در غزه، تهدید کرد در صورتی که رژیم صهیونیستی پایان محاصره نوار غزه را نپذیرد، گروه های مبارز فلسطین محاصره هوایی این رژیم را با ادامه پرتاب موشک ها به فرودگاه ها بررسی خواهند کرد.

به گزارش انتخاب ؛ مشیر المصری در مصاحبه با شبکه تلویزیونی القدس، درباره طرح آمریکا برای آتش بس هفت روزه در نوار غزه گفت: خواسته های ملت فلسطین برای همه میانجی ها از جمله شرکت کنندگان در نشست امروز پاریس روشن است. خواسته های ملت فلسطین عادلانه، منطقی و انسانی است و به اطلاع بعضی کشورها از جمله ترکیه و قطر رسیده بود. طرح هایی در این چارچوب مطرح شده است و ما تعامل مثبتی با هر طرحی داریم که بتواند خواست ملت فلسطین را محقق کند.

المصری افزود: ما نمی خواهیم دست مقاومت برای ادامه جنایت ها و کشتار ملت فلسطین باز بماند. بازسازی نوار غزه خواست دیگر ماست که فقط با لغو محاصره این منطقه امکان پذیر است. برای رسیدن به توافق آتش بس، توپ در زمین اسرائیل است. ما انتظار داریم در نشست پاریس تصمیم قاطعی در این باره اتخاذ شود. هر طرحی به ما پیشنهاد شود به سرعت آن را بررسی و نظر خود را اعلام می کنیم. در هر طرحی باید تضمین های کافی وجود داشته باشد تا دشمن صهیونیستی به پایبندی به توافق آتش بس ملزم شود. ما خواهان تضمین های بین المللی هستیم تا دشمن صهیونیستی نتواند از اجرای هیچ یک از بخش های توافق آتش بس فرار کند.

وی خاطر نشان کرد: ما امروز شاهد تصاویر ویرانی های گسترده در نوار غزه بودیم. شمار شهدا هم از هزار نفر فراتر رفت که بیشتر آنها غیرنظامیان، زنان و کودکان هستند. این کودکان و زنان بانک اهدافی بودند که بنیامین نتانیاهو و موشه یعلون به حمله به آنها افتخار می کنند. فقط زبان مقاومت می تواند اشغالگران را مهار کند. ما به توان مقاومت اطمینان داریم. دشمن صهیونیستی هر چه هم که خانه های ما را ویران کند ما آنها را بازسازی خواهیم کرد. ما به دشمن صهیونیستی درباره نپذیرفتن شرایط مورد نظر مقاومت هشدار می دهیم. اگر محاصره نوار غزه ادامه پیدا کند،

مقاومت تحمیل محاصره هوایی به دشمن صهیونیستی را به طور جدی بررسی خواهد کرد. مقاومت عامل اتحاد ملت فلسطین است. خواست مقاومت همان خواست ملت فلسطین است. دشمن صهیونیستی باید بداند که ارزش زندگی اسرائیلی ها بیشتر از ملت فلسطین نیست. تا زمانی که ملت فلسطین در امنیت و آرامش زندگی نکند، اسرائیلی ها هم نخواهند توانست به امنیت و آرامش برسند. ملت فلسطین در کرانه باختری و نوار غزه متحد هستند. ما شاهد انتفاضه در کرانه باختری هستیم و دستان جوانان فلسطینی در کرانه باختری را می فشاریم.

00
نظرات بینندگان