arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۳۹۳۸
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۶ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۳

در جلسه کمیته منتخب استیضاح کنندگان با وزیر علوم چه گذشت؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نماینده مردم فلاورجان در مجلس اظهار کرد: قبل از اینکه مجلس کار خود را بعد از تعطیلات آغاز کند جلسه دیگری با فرجی دانا، وزیر علوم خواهیم داشت و سپس نظر خود را به هیات رئیسه اعلام می کنیم.

سید ناصر موسوی لارگانی درباره جلسه امروز کمیته منتخب استیضاح کنندگان با وزیر علوم تحقیقات و فن آوری گفت: این جلسه در ارتباط با تعهداتی بود که وزیر علوم باید در حضور لاریجانی داشته‌اند که تقریباً‌ یک سری از تعهدات جامه عمل پوشانده شده است.

وی افزود: اما دغدغه اصلی استیضاح کنندگان هنوز باقی است که مقرر شد جلسه دیگری قبل از شروع به کار مجلس در این زمینه برگزار شود.

این عضو کمیته منتخب استیضاح کنندگان وزیر علوم خاطر نشان کرد: آنچه که مد نظر نمایندگان بوده است تا حدودی برطرف شده و باید در جلسه دیگری بررسی کنیم و ببینیم که تا چه اندازه خواسته‌ها و مطالبات نمایندگان تأمین می شود و سپس نظر خود را به هیات رئیسه اعلام کنیم که ممکن است نمایندگان بگویند که قانع شده‌اند یا درخواست اعلام وصول داشته باشند.

موسوی لاریگانی افزود: بنابراین این جلسه، جلسه خوبی بود، اما هنوز کارهای اصلی که باید وزارتخانه انجام دهد مانند تغییر معاونت‌ها و یا دانشجویان ستاره‌دار که دغدغه اصلی استیضاح کنندگان بوده انجام نشده است.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان