arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۴۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۲۰ - ۲۶ بهمن ۱۳۸۹

شجونی: حق موسوی و كروبي محارب اعدام در ملاء عام است

عضو شوراي مركزي جامعه روحانيت مبارز خطاب به هاشمي رفسنجاني نوشت: آقاي هاشمي به سرعت از موسوي و كروبي فتنه‌گر و محارب اعلام برائت كنيد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 عضو شوراي مركزي جامعه روحانيت مبارز خطاب به هاشمي رفسنجاني نوشت: آقاي هاشمي به سرعت از موسوي و كروبي فتنه‌گر و محارب اعلام برائت كنيد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام جعفر شجوني عضو شوراي مركزي جامعه روحانيت مبارز طي نامه‌اي به آيت‌الله هاشمي رفسنجاني ديگر عضو جامعه روحانيت مبارز نسبت به عدم اعلام برائت وي از سران فتنه هشدار داد.

بر اساس اين گزارش، وي در ابتداي اين نامه با بيان اينكه هاشمي رفسنجاني داراي سوابق چشمگير انقلابي است، خطاب به وي نوشت كه اگر مي‌خواهد از گذشته خود حراست كند بايد همين امروز از فتنه‌گران اعلام برائت كند چرا كه موسوي و كروبي دشمنان جهان اسلام هستند و صهيونيست‌ها را خرسند كرده و مسلمانان سراسر جهان را نگران كرده‌اند.

شجوني با بيان اينكه آقاي هاشمي رفسنجاني آخرين فرصت خود را براي اعلام برائت از موسوي و كروبي نبايد از دست بدهد، نوشت: تا زماني كه آقاي هاشمي از موسوي و كروبي اعلام برائت نكرده باشد، بنده حساب وي را با سران فتنه‌ جدا نخواهم دانست.

دبير كل جامعه وعاظ با بيان اينكه موسوي و كروبي بدون اميد به همراهي هاشمي رفسنجاني جرأت جسارت به ارزش‌هاي ملت ايران را نداشته و ندارند، به رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام هشدار داد در صورت عدم اعلام برائت ملت ايران ديگر هاشمي رفسنجاني را به دامن انقلاب جاي نخواهند داد.

وي همچنين در اين نامه نوشته است ‌كه روحانيت براي فدا شدن در راه ولايت فقيه آمادگي كامل دارند و هر فردي در مقابل نظام اسلامي بايستد با واكنش شديد روحانيت مواجه خواهد شد.

شجوني در بخش پاياني نامه خود خطاب به هاشمي رفسنجاني نوشت: آقاي هاشمي من با شما دوستي ديرينه دارم و دوستانه مي‌گويم كه ملت ايران شما را جزو حاميان فتنه ۸۸ مي‌داند كه البته بنده نيز با ملت ايران هم عقيده هستم؛ اگر شما چنين نظري نداريد فرصت را از دست ندهيد و به سرعت با موسوي و كروبي فتنه‌گر و محارب كه حق‌شان اعدام در ملاء عام است اعلام برائت كنيد. ناگفته نماند كه دعا كرده‌ام جان نا قابل خويش را در راه مبارزه با سران فتنه به مقام معظم رهبري هديه كنم.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مهدی
|
Sweden
|
۲۱:۳۳ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۶
0
1
سر پیری و لودگی!!!!
کاش جوون بودی اینجور بلغور میکردی شیخی!
محمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۳ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۷
0
0
رفیق تندنروبه جان توچیزی که کارها راخراب کرده حرف های تو وحسینیان وشریعتمدارو...غیره است باورکن
سيدعلي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۷
0
0
همه حرفها شده نفرت و پلشتي .جايي براي نفس كشيدن در هواي پاك در اين ديار سراغ داريد.جايي كه سران آن با آرامش و ادب حرف بزنند.جايي كه كرامت آدمي حفظ شود. چه روزگار تلخي شد.
نظرات بینندگان