arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۴۰۶۷
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۱۳ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۳

آقا تهرانی: آیت الله مصباح آینده را می بیند و طبق آن تصمیم می گیرد/ کسانی که به بدگویی ایشان می پردازند فرصت فعلی را می بینند و آینده نگری نمی توانند درک کنند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دبیر کل جبهه پایداری با تاکید بر این که انقلاب اسلامی قبل از این که یک انقلاب سیاسی و اقتصادی باشد، انقلاب فرهنگی است، گفت: اگر اقتصاد، سیاست و اخلاق ما بیمار هستند به دلیل این است که فرهنگ ما بر گرفته از اسلام ناب نیست.

به گزارش رسا، حجت الاسلام مرتضی آقاتهرانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در مجتمع فرهنگی سیدالشهدا کرمان گفت: ماه رمضان ظرف بسیار بزرگی است زیرا هر ظرفی گنجایش قرآن را ندارد و شب قدر ظرفی برای نزول قرآن واقع شده است.

وی در ادامه افزود: انقلاب اسلامی ایران قبل از این که انقلاب سیاسی و اقتصادی باشد یک انقلاب فرهنگی است؛ دیدگاه شیطان وقتی غلط شد که به آدم سجده نکرد و ایراد گرفت که او از آتش خلق شده است؛ بنابراین شیطان معنویت انسان را ندید اما خداوند از روح خود در او دمیده بود؛ کسانی که به دید مادی به این انقلاب نگاه می کنند نمی توان توقع چندانی داشت که از انقلاب راضی شوند.

حجت الاسلام آقا تهرانی ادامه داد: کف و پایین ترین سطح انقلاب ما بخش مادی آن است همانگونه که در رفتار حکومتی امیر مؤمنان دیده می شود، ایشان بیشتر به معنویت توجه می کردند؛ اگر اقتصاد، سیاست و اخلاق ما بیمار هستند به دلیل این است که فرهنگ ما بر گرفته از اسلام ناب نیست.

این استاد اخلاق افزود: بهترین شخصیت برای ارتقای وضعیت فرهنگی ما مقام معظم رهبری هستند و این مسأله به دلیل جایگاه ولایت فقیه نیست بلکه به دلیل اشراف و تجربه بالای ایشان در زمینه کار فرهنگی بهترین شخصیت هستند؛ مؤسساتی دغدغه های فرهنگی مقام معظم رهبری را جمع آوری کردند و تمامی مراکز فرهنگی باید به این دغدغه ها اهمیت دهند.

وی اظهار داشت: در کمیسیون فرهنگی مقرر شده بود که اولویت کاری، دغدغه های مقام معظم رهبری باشد و در زمان بررسی صلاحیت وزیر فرهنگ در مورد آشنایی وی به فرمایشات مقام معظم رهبری پرسیده شد و وی گفت آشنایی چندانی ندارد.

دبیر کل جبهه پایداری با توجه به عبادت بودن سیاست ورزی، گفت: سیاسی کاری منفور است اما سیاست ورزی نوعی عبادت محسوب می شود؛ انسان سیاست مدار باید بتواند موقعیت ها را خوب تشخیص دهد؛ اگر کسی از وظیفه سر باز زند در پیشگاه خداوند باید پاسخگو باشد.

دبیرکل جبهه پایداری گفت: در زمان انتخابات اگر کاندیدایی بداند اصلحی در انتخابات حضور دارد و او از خودش بهتر است ماندن آن در عرصه خیانت بوده و در واقع به عموم مردم خیانت کرده است و گناه او از گناه های جمعی حساب می شود.

وی اضافه کرد: یکی از برکاتی که بعد از انتخابات شامل جبهه پایداری شد تشکیل جلسات خود انتقادی به سفارش علامه مصباح بود؛ علامه مصباح آینده را می بیند و طبق آن تصمیم می گیرد کسانی که به بدگویی ایشان می پردازند فرصت فعلی را می بینند و آن آینده نگری علامه را ندارند و نمی توانند درک کنند.

وی با اشاره به خاطره ای از علامه مصباح گفت: قبل از انقلاب آیت الله مصباح یزدی توصیه کرد که شاگردان ایشان اصول دیالکتیک را فرا بگیرند که اگر انقلاب شد در مقابل کمونیست ها توانایی بحث علمی را داشته باشند؛ بعد از انقلاب زمانی که مجاهدین خلق شکل گرفت به این اصول و مباحث نیاز شد و این آینده نگری آیت الله مصباح یزدی را می رساند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۴۹
غیر قابل انتشار: ۳۲
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۶
7
141
درمورد احمدی نژادم آیندرو میدید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چه آینده ای...دوسال دیگه ادامه میداد مملکت اتیوپی شده بود
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۶
4
116
درمورد احمدی نژاد چه آینده ای دیده بود؟ آیا اینروزها رو پیش بینی می فرمودن؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۶
3
105
پس آینده احمدی نژاد رو هم میدیدن ایشون
حاجی دیده بان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۶
3
80
سلام علیکم ... جناب آقای تهرانی . آینده نگری و نگرانی و پیشگیری قبل از درمان کاملا درست و متین میباشد . ولی اگر قرار باشد با ترور شخصیت و به چالش کشیدن مسایل اخلاق و هموار ساختن فضای سیاسی روز به نفع شخصی و یا احزاب خاص . هیچ وقت با آینده نگری و نگرانی ازآینده همسو نمیباشد .
بهلول
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۶
3
94
فرمایش قبول!!
فقط چرا جنابعالی و این علامه مصباح عادل شما! 8 سال دولت گذشته را غرق در سکوت بودند؟!! و چشمشان را بسوی آنهمه ویرانگی و بی اخلاقی و نابودی اقتصادی و فرهنگی بستند؟!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۶
3
94
بله
قبلا هم آینده نگری کرد
و نتیجه اش شد احمدی نژاد
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۶
5
94
سلام
حتما آینده را میدید که لنکرانی را کاندیدا کرد که حتی در شورای نگهبان هم تایید صلاحیت نشد!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۶
4
91
ایشون که اینقدر با بصیرت آینده رو میدند و بی مانند به حمایت از احمدی نژاد پرداختند افتضاحات آینده احمدی نژاد رو هم دیده بودند ؟ تقابل با رهبری و ولایت فقیه هم در آینده مشاهده کرده بودند ؟
نظرات بینندگان